Ga naar inhoud

Lijst Uitvoeren


Aanbevolen berichten

Hi,\r\n\r\nIk werk met XP-Pro sp3 en daar wordt mijn lijst van \'start/uitvoeren\' regelmatig schoongepoetst.\r\nIk kan niet vinden, welk programma of welke service daar verantwoordelijk voor is.\r\nBij \'opstarten\' heb ik alleen nog m\'n firewall (sunbelt) en antivirus (Avast) staan en bij services heb ik zowat alles op handmatig gezet. Als ik na het opstarten naar de services kijk, is er bijna niets actief.\r\nOok in taakplanner heb ik niets meer staan, de twee Google Update taken heb ik verwijderd.\r\nHeeft iemand enig idee, waar ik verder nog kan kijken?\r\n\r\nMarcel
Link naar reactie
Applicaties als cc cleaner kunnen dat leeg maken.\nIk weet niet of je zoiets gebruikt.\n\nMaar pas op wat je allemaal uitschakeld of op handmatig zet.\nAls je chrome gebruikt krijg je hier geen updates meer voor na het uitzetten van googleupdate\nVerder zijn bepaalde services ook nodig maar dat weet je denk ik wel
Link naar reactie
Heb het probleem opgelost. Het lijkt niet te geloven, maar de oorzaak zit in een Microsoft programma: Internet Explorer 8.\r\nDaar heb ik in Opties/Algemeen de optie \'Browsergeschiedenis verwijderen bij afsluiten\' uitgevinkt en nu wordt m\'n lijst Start/Uitvoeren netjes bewaard.\r\nIk weet niet, of de IE8 instelling eventueel beïnvloed wordt door een mogelijke instelling in een ander programma, maar in ieder geval werkt het bij mij weer.\r\nIedereen bedankt voor het proberen een oplossing voor mij te zoeken.\r\nGroetjes, Marcel
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...