Ga naar inhoud

BSOD Windows 7.


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nHeb een tijdje geleden eerder een topic aangemaakt over ongeveer hetzelfde.\r\nIk heb advies gevraagd over, waar het nou precies aan lag. Ben goed geholpen.\r\nNou heb ik dus mijn videokaart wel overgeclokt, om gewoon even uitproberen.\r\nDit ging echter na GRID al mis, kreeg gelijk een BSOD.\r\nHelaas door CCleaner is de eerste Minidump verloren gegaan.\r\nHeb toen gelijk maar dat programma voor het overclocken verwijderd.\r\nNu had ik gisteren weer een BSOD.\r\nHeb echter alleen geen idee waar dit nou precies aan ligt, heb BlueScreenView ook al gedownload, maar daar word ik ook niet echt veel wijzer van.\r\nHoop dat jullie kunnen helpen?
Link naar reactie
Hi,\r\n\r\n[I]\'Om gewoon even uitproberen\' [/I]... Ik laat dat even staan ...\r\nIets zegt me namelijk dat [I]\'gewoon\' [/I]en [I]\'uitproberen\' [/I]nogal tegenstrijdig aan elkaar zijn.\r\n[I]\'Gewoon\' [/I]is niks doen en [I]\'uitproberen\' [/I]is: kijken wat er gebeurt.\r\nGroningers hebben een gezegde dat luidt: \'Wel\'t dut, mot twaiten\'. [B][SIZE=\"1\"](Wie iets doet, komt er wel achter)[/SIZE][/B]\r\n[B]Overclocken [/B]houdt een [B]risico [/B]in - dat staat ook altijd op het scherm, als het goed is - en dat weet je nu dus.\r\n[B]GRID [/B]is, neem ik aan, het race-spel.\r\n\r\nIk zou in [B]Win 7 [/B]de [I]beeldscherm-instellingen [/I]terugschroeven naar de oude waardes.\r\nSpeel eerst eens [B]GRID [/B]zonder overclocken en verhoog dan langzaam de snelheid van je videokaart.\r\n\r\nMaar wat is wijsheid?\r\n\r\nJeep;)
Link naar reactie
==================================================\nDump File : 052110-27315-01.dmp\nCrash Time : 21-5-2010 18:22:57\nBug Check String : SYSTEM_SERVICE_EXCEPTION\nBug Check Code : 0x0000003b\nParameter 1 : 00000000`c0000046\nParameter 2 : fffff800`02cedef8\nParameter 3 : fffff880`09bd9110\nParameter 4 : 00000000`00000000\nCaused By Driver : ntoskrnl.exe\nCaused By Address : ntoskrnl.exe+70600\nFile Description : NT Kernel & System\nProduct Name : Microsoft® Windows® Operating System\nCompany : Microsoft Corporation\nFile Version : 6.1.7600.16539 (win7_gdr.100226-1909)\nProcessor : x64\nProcessors Count : 2\nMajor Version : 15\nMinor Version : 7600\n==================================================
Link naar reactie
Jazeker er wordt toch een hotfix genoemd:\r\n\r\nAls je linksboven op de page kijkt zie je dit:\r\n\r\nHotfix Download Available\r\nView and request hotfix downloads\r\n\r\nstaan.\r\nDaar vul je email in en wat getoonde tekst en je krijgt de hotfix. \r\nVolgens Microsoft ligt het aan de drivers voor je IEEE 1394 devices. \r\n\r\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;527218]Jazeker er wordt toch een hotfix genoemd:\r\n\r\nAls je linksboven op de page kijkt zie je dit:\r\n\r\nHotfix Download Available\r\nView and request hotfix downloads\r\n\r\nstaan.\r\nDaar vul je email in en wat getoonde tekst en je krijgt de hotfix. \r\nVolgens Microsoft ligt het aan de drivers voor je IEEE 1394 devices. \r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nSorry dat heb ik dan over het hoofd gezien.\r\nZal het nu gelijk even proberen.
Link naar reactie
Krijg net de mail met deze bijlage: \n\nWAARSCHUWING Deze hotfix is niet uitgebreid getest. Daarom is deze uitsluitend bedoeld voor systemen of computers waarop het exacte probleem wordt ondervonden dat in een of meer van de Microsoft Knowledge Base-artikelen in het \"KB-artikelnummers\"-veld van de tabel onder aan dit e-mailbericht wordt beschreven. Als u niet zeker weet of specifieke compatibiliteitsproblemen of installatieproblemen aan deze hotfix zijn gekoppeld, raden we u aan te wachten op de volgende versie van het servicepack. Dat servicepack bevat een volledig geteste versie van deze hotfix. We begrijpen dat het lastig kan zijn om te bepalen of compatibiliteits- of installatieproblemen aan een hotfix zijn gekoppeld. Als u bevestiging wilt dat deze hotfix is bedoeld voor het specifieke probleem dat u ondervindt, of als u bevestiging wilt dat specifieke compatibiliteitsproblemen of installatieproblemen aan deze hotfix zijn gekoppeld, kunt u terecht bij de ondersteuningsprofessionals van Customer Support Services.\n\nDus is het wel handig om de hotfix te installeren?\nMisschien een domme vraag, maar ben nogal voorzichtig met me computer.
Link naar reactie
[QUOTE=eugene;527447]Maar je pc ligt nu toch ook stil of geeft om de haverklap een BSOD?\nIk zou het proberen want zo door gaan is ook niet aangenaam......\nKan je je belangrijke files en docs eraf halen voor het mis gaat?[/QUOTE]\n\nHeb momenteel nergens last van, computer loopt prima.\nDe afgelopen dagen geen BSOD gekregen.\nBelangrijke bestanden staan al op een andere partitie.\n\nDaarom dus mijn vraag ook, is het misschien beter om te wachten op de eerste servicepack voor windows 7?
Link naar reactie
Dat kan je doen maar wanneer komt de SP uit?\r\nZal eerder een kwestie zijn van hoe vaak of regelmatig je de BSOD\r\nkrijgt. Je geeft aan dat de laatste dagen alles goed ging, dat is\r\nbemoedigend maar geen oplossing.\r\nDe kat dus uit de boom kijken is nu het devies.....\r\nMisschien iteressant om te noteren wanneer er een BSOD zich voordoet,\r\nmet wat was je bezig etc.
Link naar reactie
[QUOTE=eugene;527481]Dat kan je doen maar wanneer komt de SP uit?\nZal eerder een kwestie zijn van hoe vaak of regelmatig je de BSOD\nkrijgt. Je geeft aan dat de laatste dagen alles goed ging, dat is\nbemoedigend maar geen oplossing.\nDe kat dus uit de boom kijken is nu het devies.....\nMisschien iteressant om te noteren wanneer er een BSOD zich voordoet,\nmet wat was je bezig etc.[/QUOTE]\n\nIk heb zelf geen idee wanneer de eerste Service Pack voor windows 7 uitkomt, volgens mij heb ik ergens gelezen in het najaar.\nHeb nu totaal geen last van BSOD, programma\'s lopen ook niet meer vast.\nZal inderdaad even in de gaten houden wanneer wat gebeurd, en welke programma\'s toen draaide.
Link naar reactie
k\'was even een paar dagen niet bij de pc. \r\nAls alles nu goed draait, gewoon niets doen en door computeren.\r\n\r\nAnders zou Ik de ehotfix er zo op zetten. \r\nAl je backups staan veilig zeg je.\r\nJe kan hem normaal gesproken altijd nog verwijderen als er vreemde dingen gebeuren, wat ik overigens niet verwacht. \r\nMicrosoft is altijd vrij voorzichtig met zulke dingen, want stel dat je er een bedrijf mee platgooit.:-)\r\n\r\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...