Ga naar inhoud

Windows xp installeren


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,\r\n\r\nik heb een kleine vraag ik heb nu op mijn pc windows 7 ultimate staan maar is soms zo langzaam als het maar zijn kan, ik heb hier een cd van windows xp professional SP3 liggen als ik xp nu op mijn pc installeer ben ik dan al mijn bestanden kwijt zoals muziek films etc. (ik heb mijn harde schrijf in 2 gesplist, een I en een N schrijf)\r\n\r\nBedankt Alvast voor het antwoorden,\r\n\r\nMet Vriendelijke Groet,\r\n\r\nMart21
Link naar reactie
Ik ga er toch even vanuit dat Win7 op een \"C\" schijf staat. Als je Win XP erop zet dan verlies je niets van gegevens zolang deze niet op de \"C\" schijf stonden. Uiteraard wel evn opletten met welke partitie je laat formaterren voor XP!! Dit geld ook als je de \"I\" gebruikt ipv \"C\"!!\r\nWat voor een PC heb je? Een merk PC of een zelfgebouwde?
Link naar reactie
[QUOTE=eugene;526132]Ik ga er toch even vanuit dat Win7 op een \"C\" schijf staat. Als je Win XP erop zet dan verlies je niets van gegevens zolang deze niet op de \"C\" schijf stonden. Uiteraard wel evn opletten met welke partitie je laat formaterren voor XP!! Dit geld ook als je de \"I\" gebruikt ipv \"C\"!!\r\nWat voor een PC heb je? Een merk PC of een zelfgebouwde?[/QUOTE]\r\n\r\nIk heb een fujitsu siemens scaleo L daar stond eerst windows vista op,\r\nbedankt voor jullie reacties als ik weer wat moet weten horen jullie het gelijk thanks:D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...