Ga naar inhoud

afmelden


Aanbevolen berichten

Hi,\r\n\r\nMij lijkt dat hier iets niet klopt, want om je te kunnen aanmelden heb je je toetsenbord nodig. (Inlognaam/wachtwoord)\r\nMaar je bedoelt waarschijnlijk iets anders.\r\n\r\nWat staat er exact op je scherm als Windows compleet is opgestart?\r\nEn wat doe je om uiteindelijk bij je bureaublad uit te komen?\r\n\r\nJeep;)
Link naar reactie
Hallo bedankt voor het snelle antwoord.\r\nNou ik ga gewoon naar mijn startknop en dan ga ik afmelden.\r\nDan krijg ik mijn icoon te zien(met daaronder aanmelden) en daar klik ik op en dan zie ik mijn bureaublad weer en werkt alles naar behoren.\r\nAls ik windows opstart test ik dit met word of ik iets kan intypen.\r\nNou zie ik niets gebeuren dan doe ik de bovengemelde handeling\r\n\r\n[QUOTE=Jeep;526188]Hi,\r\n\r\nMij lijkt dat hier iets niet klopt, want om je te kunnen aanmelden heb je je toetsenbord nodig. (Inlognaam/wachtwoord)\r\nMaar je bedoelt waarschijnlijk iets anders.\r\n\r\nWat staat er exact op je scherm als Windows compleet is opgestart?\r\nEn wat doe je om uiteindelijk bij je bureaublad uit te komen?\r\n\r\nJeep;)[/QUOTE]
Link naar reactie
Heb je de installatie cd nog??\r\nAls je belangrijke bestanden op de computer hebt staan, zal ik ze nu backuppen!!\r\n\r\nEen vraag nog: is de versie van Windows legaal? Het kan namelijk voorkomen dat er een fout in zit omdat je het hebt gedownloaded.. Als dat het geval is, zal ik een nieuwe partitie op de schijf vrij maken en daar weer xp op zetten en dan daar tijdelijk mee werken totdat de windows 7 volledig hersteld is.\r\n\r\nEr is nog een manier:\r\nJe kunt in Windows 7 de computer naar een eerdere toestand herstellen, probeer dit als eerste..\r\nEen tip: doe in ieder geval een check om te kijken of er programma\'s of drivers worden beïnvloed tijdens het herstellen. Als er een programma of driver bij zit die beschadigd kan raken, moet je hem verwijderen! Als je dit niet doet, kan je pc helemaal vast komen te lopen, of de bestanden ervan zijn niet meer te verwijderen (dit heb ik namelijk op het moment)\r\nAls je alles in orde hebt, kies je een datum waarvan je zeker weet dat de computer nog normaal functioneerde in windows 7.\r\n\r\nAls het herstel niet het probleem niet verwerkt is er alleen nog 1 ding te doen: Windows 7 opnieuw installeren..\r\n\r\nIk hoop dat je hier wat aan hebt.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...