Ga naar inhoud

Foutcode 2203


Aanbevolen berichten

Wie kan mij helpen? Als ik een programma probeer te installeren, krijg ik de foutcode 2203 met daarachter wisselende berichten, zoals het niet kunnen uitpakken van het bestand. Deze foutmelding verschijnt de ene keer in het Nederlands de andere keer in het Engels. Via Google kwam ik erachter dat het iets met de Windows Installer te maken heeft, maar ik het de laatste opnieuw geïnstallerd, maar de foutmelding blijft terugkomen.\r\n\r\nMijn systeem draait op Windows 7 Ultimate.
Link naar reactie
Ik heb geen Vista of W7, dus ik kan niets checken, maar na wat zoeken heb ik misschien wat voor je vertaald.\nIk lees links en rechts dat het met [I]permissies[/I] te maken heeft (zoals zoveel...), en waarschijnlijk met het ontbreken van de [I]SYSTEM[/I] permissie van de volgende twee mappen:\n\nC:\\Windows\\Installer\nC:\\gebruikers\\<[I]gebruikersnaam[/I]>\\AppData\\Local\\Temp\n\n(Als de mappen niet te vinden zijn dan moet je [url=http://www.sevenforums.com/tutorials/394-hidden-files-folders-show-hide.html][u]de Verkenner eerst zo zetten[/u][/url] dat verborgen- en misschien ook systeemmappen zichtbaar worden.)\n\nOm de permissies (rechten) in te stellen voor SYSTEM:\n* Rechtsklik de map, kies \'[I]Eigenschappen - Beveiliging[/I]\'. In \'[i]Groep of gebruikersnamen[/i]\' zou je [i]eigen gebruikersnaam[/i] moeten staan, en SYSTEM.\n* Als SYSTEM er niet bij staat, klik dan \'[i]Wijzigen[/i]\' en dan \'[i]Toevoegen[/i]\'. \n* Typ daar \'[i]SYSTEM[/i]\', en klik OK.\n* Selecteer \'[i]SYSTEM[/i]\' en geef deze volle rechten.\n\n(Het kan zijn dat ik een term of map niet helemaal juist vertaald heb)
Link naar reactie
Hi,\r\n\r\nDe errorcode 2203 is nogal universeel.\r\nKan met rechten te maken hebben, zoals Erik al opmerkte, maar definieer even:\r\n[I]\'als ik [B][SIZE=\"3\"]een [/SIZE][/B]programma probeer te installeren\'[/I]. \r\nWelk programma?\r\nElk programma? Speelt het enkel bij Microsoft-programma\'s?\r\n\r\nJeep;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...