Ga naar inhoud

Herstelpunt terugzetten Windows 7 lukt niet


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk wil onder windows 7 home premium een herstelpunt terugzetten. Helaas lukt mij dit niet (met geen enkele). Ik krijg de foutmelding:\r\n\r\nMogelijk is een antivirusprogramma actief op de computer. Schakel het antivirusprogramma tijdelijk uit en voer systeemherstel opnieuw uit.\r\nEr is tijdens Systeemherstel een onbekende fout opgetreden (0x80070005).\r\n\r\nIk heb de trial versie van norton draaien. Die gooi ik er overigens zo snel mogelijk weer af als ik volledig gemigreerd ben ;)). Ik heb anti-virus autoprotect uitgeschakeld staan en ben ingelogd als admin.\r\n\r\nHeeft iemand suggesties.\r\n\r\nBij voorbaat dank
Link naar reactie
Hi,\r\n\r\nNa wat sites met daarop dezelfde probleembeschrijving te hebben geraadpleegd: het zou toch best eens aan [B]Norton [/B]kunnen liggen.\r\nMisschien goed om het volgende te doen:\r\n\r\n- sla belangrijke bestanden (gegevens, foto\'s, werkstukken, enz.) op op een ander medium (stick, CD/DVD, externe HD).\r\n\r\n- verwijder [B]Norton [/B]met het onderstaande prog. van [B]Norton [/B]zelf.\r\nLink: [url]http://www.freewarefiles.com/downloads_counter.php?programid=15892[/url]\r\n\r\n- Download [B]MBAM [/B]en doe een volledige scan\r\nLink: [url]http://www.malwarebytes.org/mbam.php[/url]\r\n(in het midden van de pag. staat de [I]Free-versie[/I])\r\n\r\n- start Windows opnieuw en maak een herstelpunt.\r\n- kijk, of dat zich terug laat zetten.\r\n\r\nJeep;)\r\n[B][SIZE=\"1\"]P.S. Noteer nog even de product-code van W 7. Klik >> Start >> Computer >> tab Systeemeigenschappen.[/SIZE][/B]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...