Ga naar inhoud

problemen met usb


Aanbevolen berichten

Hallo CI Forum!\r\n\r\nGister avond wou ik eens even bezig gaan met mijn site, nadat ik mijn pc van stand-by afhaalde zag hij geen usb aansluitingen meer, dus ik dacht even opnieuw opstarten, daarna zag hij weer mijn internet stick niet (usb). ik heb windows 7, en heb hem toen opnieuw geinstalleerd naar vista, ik had voorheen op mijn windows 7 een vervelend virus, dus was ik daar ook weer vanaf, na dat ik dit gedaan had, wou ik mijn stuurprogrammas voor de internet stick installeren, na dit gedaan te hebben kon ik nog steeds niet op internet komen, vanmorgen wou ik wat muziek afspelen, en toen zag ik: wanneer ik een usb stick erin doet, ziet hij die ook niet en krijg ik de zelfde oproep als bij mijn internet stick, namelijk: \r\n\r\n[B]het USB-apparaat wordt niet herkend [/B]\r\n[I]een van de op deze computer aangesloten usb apparaten werkt neit goed. het apparaat word niet herkend klik op dit bericht voor hulp bij het opslossen van dit probleem[/I]\r\n\r\nAls ik er op klik, word ik er niet veel wijzer van, en ik zie niks waarmee ik het probleem kan oplossen.\r\nIemand die mij kan helpen?\r\n\r\nmvg\r\n\r\nPruis
Link naar reactie
Eigenlijk had je dit beter kunnen doen voordat je een Vista installatie deed, maar probeer maar om het BIOS op defaults te zetten.\nDoe dit bij voorkeur door (met de stekker er uit) de batterij op het moederbord er een kwartiertje uit te halen.\n\nDaarna zou je eventueel (na grondig lezen) de niet-herkende apparaten met de methode in [url=http://docs.jaspervries.nl/docview.php?docid=dgbv286z_21fsjkv7hf][U]dit artikel[/U][/url] kunnen zoeken en verwijderen, zodat Windows de drivers opnieuw installeert.\n( ! Indien het artikel niet beschikbaar is dan misschien [url=https://docs.google.com/View?docID=0AWYibbEvTz09ZGdidjI4NnpfMjFmc2prdjdoZg&revision=_latest][u]hier[/u][/url] )
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...