Ga naar inhoud

java script error


Aanbevolen berichten

Ik heb een javascript error.\r\nIk kan youtube filmpjes gewoon bekijken zonder popup vensters maar als ik bijvoorbeeld op de PSV site PSV mediabestanden wil afspelen dan lukt dat niet meer.\r\nIk hoor alleen nog maar geluid.\r\n\r\nDit is de melding:\r\n\r\nJava Script Error\r\n\r\nDescription:\'_gat\'is niet gedefinieerd\r\nSource:[url]http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=7206[/url]\r\n\r\nLine:260\r\n\r\nSee more details?\r\n\r\n\r\nAfijn kan iemand mij helpen zodat ik gewoon deze mediabestanden weer kan afspelen?\r\n\r\nbij voorbaat dank
Link naar reactie
[QUOTE=tuin;525562]Het is niet je pc, het is de website.\r\nKan jij niets aan doen, wij ook niet :p[/QUOTE]\r\n\r\nDat zeg je nou maar ook bij youtube krijg ik van die script errors pop-up vensters wanneer ik op downloaden klik en de PSV filmpjes kon ik altijd tot enkele dagen geleden gewoon bekijken zonder errors.
Link naar reactie
[QUOTE=tuin;525654]Geen idee wat je met Youtube downloaden bedoeld maar die psv site werkt echt niet.\r\nOok hier geeft hij die error.[/QUOTE]\r\n\r\nIk he realplayer verwijderd en de gold versie geinstalleerd maar nog steeds hetzelfde probleem,misschien ligt het aan Internet Explorer.Kan ik die gewoon verwijderen en opnieuw installeren in Vista of kan ik die eroverheen zetten?
Link naar reactie
[QUOTE=tuin;525654]Geen idee wat je met Youtube downloaden bedoeld maar die psv site werkt echt niet.\nOok hier geeft hij die error.[/QUOTE]\n[QUOTE=metaliumronny;525724]Ik he realplayer verwijderd en de gold versie geinstalleerd maar nog steeds hetzelfde probleem,misschien ligt het aan Internet Explorer.Kan ik die gewoon verwijderen en opnieuw installeren in Vista of kan ik die eroverheen zetten?[/QUOTE]\n:confused: Wat versta je niet van \'[i]Ook hier geeft hij die error[/i]\' ?\n\n\'[I]Description:\'_gat\'is niet gedefinieerd[/I]\' betekent dat er in [I]de broncode van de site[/I] een fout staat.
Link naar reactie
[QUOTE=tuin;525762]Ook op mijn pc werkt die voetbal site niet.[/QUOTE]\nDat bedoelde ik ook. Ik quotte je extra om de quote compleet te houden.\n\nMijn opmerking was aan metaliumronny ;) omdat deze browsers wil verwijderen terwijl mij dat nou niet echt nodig lijkt als anderen hetzelfde zien op die site
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ik ben nu al tijden op zoek naar de oplossing van dit java script probleem. Op google allerlei suggesties gelezen maar bij werkt het allemaal niet.Ik heb real player verwijderd en Realplayer SP geinstalleerd maar nog steeds hetzelfde probleem:\r\n\r\nJava script error\r\n_gat\' wordt niet gedefinieerd.\r\n\r\nAls je real player installeert krijg je de mogelijkheid de Real player download button for Youtube Video\'s te downloaden en dat heb ik dus aangevinkt.Real playerbutton verscheen wel in Youtubevideo\'s maar na aanklikken hetzelfde scriptprobleem maar na een paar keer dit popupvenster weggeklikt te hebben kon ik wel de gehele video downloaden.\r\n\r\nIk dacht dat het misschien aan de instellingen van Internet Explorer 7 zou liggen dus heb ik de instellingen herstelt naar fabrieksmaatstaven.\r\nEn nu verschijnt de Real Player downloadbutton totaal niet meer.\r\nIk hoop dat de faqman ook dit forum bezoekt zodat hij mij kan adviseren.\r\n\r\ngr.Ron
Link naar reactie
[QUOTE=metaliumronny;527649]\r\nJava script error\r\n_gat\' wordt niet gedefinieerd.\r\n[/QUOTE]\r\n\r\nVolgens mij is al eerder aangegeven dat die fout veroorzaakt wordt door de website en daar kun je niets aan veranderen als bezoeker.\r\n\r\n[QUOTE=metaliumronny;527649]Ik heb real player verwijderd en Realplayer SP geinstalleerd[/QUOTE]\r\n\r\nDie site heeft (Adobe) flashplayer nodig. Heb je die geinstalleerd? Welke browser gebruik je? Flasplayer werkt [b]niet[/b] in IE 64 bit.
Link naar reactie
[QUOTE=Obelix71;527650]Volgens mij is al eerder aangegeven dat die fout veroorzaakt wordt door de website en daar kun je niets aan veranderen als bezoeker.\r\n\r\n\r\n\r\nDie site heeft (Adobe) flashplayer nodig. Heb je die geinstalleerd? Welke browser gebruik je? Flasplayer werkt [b]niet[/b] in IE 64 bit.[/QUOTE]\r\n\r\nIk kan zonder deze real player downloadbutton gewoon de filmpjes in PSV website of Youtube gewoon bekijken maar enkel in mijn favoriete PSV site verschijnt dat javascripterror nog steeds.\r\nHoe zie ik welke IE bitversie ik heb?\r\nMijn PC is een 32 bits besturingssysteem Windows Vista Home Premium
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;527652]In IE onder \'[I]Extra - Internetopties - Geavanceerd - Foutopsporing in scripts uitschakelen[/I]\'.\r\nAl geprobeerd ?[/QUOTE]\r\n\r\nJa dat heb ik allang nagekeken die staat bij gewoon aangevinkt.\r\nMaar na de Internet Explorer instellingen herstelt te hebben met \"Internet Explorer opnieuw instellen\" is de realplayer download button totaal verdwenen...weird he?
Link naar reactie
Heb je geen Real Player geïnstalleerd op jou PC?\r\n\r\nAnders moet je deze maar eens downloaden en dan zie je de optie Real Player downloadbutton verschijnen om Youtube filmpjes te kunnen downloaden.\r\n\r\nIk heb naar die invoegtoepassingen gekeken maar ik zie niet welke ik moet inschakelen.\r\n\r\nZou het deze kunnen zijn?\r\n\r\nJava (tm) Plug-In 2 SSV Helper van Sun Microsystems Inc zijn? \r\nHet betreft een Browser helper object met de naam : jp2ssv.nl
Link naar reactie
  • 1 maand later...
[QUOTE=erikdenhouter;527743]Ik zou echt niet weten welke verantwoordelijk is voor de weergave van een button. Gewoon proberen zou ik zeggen, want uitschakelen kan je altijd nog.[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nIk kan weer youtube video\'s downloaden maar gebruik nu orbit hiervoor en deze werkt perfect en ook krijg ik geen javascript errors meer maar op de PSV website is het anders.\r\nWanneer ik een video opstart bij PSV media dan begint deze te lopen met alleen geluid maar ik krijg pas na zo\'n 50 seconden beeld en geluid\r\nIk klik van te voren op ok als die javascript error verschijnt.\r\nAfijn wanneer ik dan terugscroll naar het begin dan werkt beeld en geluid wel.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...