Ga naar inhoud

Overschrijven via een andere schijf ??


Aanbevolen berichten

Hallo mede computergebruikers,\r\n\r\nIk zit met het volgende:\r\nIk heb laatst een spel gekopieerd voor mijn broertje (spel zelf heb ik, maar hij wilde hem toch apart hebben om een een of andere reden) en had dat gedaan als .iso\r\nMaar toen dacht ik, ik zet hem even op mijn externe hardeschijf (1.5TB) en toen bleek dat ik hem niet kon copieren, omdat het allemaal via mijn C schijf loopt. (ik heb 3 schijfen Cschijf van 17 gb, Eschijf van 20 gb en Fschijf van 79GB, beetje klein vandaar mijn externe schijf)\r\n\r\nKan ik de locatie waarnaar mijn computer (via die locatie) mijn bestanden verplaatst veranderen?\r\n\r\nIk hoop dat ik het duidelijk genoeg heb uitgelegd, anders vraag het even :)\r\n\r\nbvd, Rick
Link naar reactie
Dit stuk is me niet helemaal duidelijk:\n[quote]Maar toen dacht ik, ik zet hem even op mijn externe hardeschijf (1.5TB) en toen bleek dat ik hem niet kon copieren, omdat het allemaal via mijn C schijf loopt.[/quote]\nWel kan ik een gokje wagen.\nJe C:\\ Schijf staat vol en daarom kan je de ISO niet kopieren.\n\nDit komt doordat je TEMP files op C: worden opgeslagen.\nJe kan proberen de temp map te verplaatsen zie [url]http://ask-leo.com/how_do_i_change_the_location_of_windows_temporary_files.html[/url]\n\nlet wel op dat de plaats waarnaar je de temp files verplaatst altijd beschikbaar moet zijn.\nDus het is niet verstandig om het op je externe schijf te plaatsen.\n\n\nNatuurlijk kan je ook op een andere manier ruimte proberen te maken op je C: schijf.\nEnkel met een 20 Gb hard disk zal dit niet meevallen.
Link naar reactie
[QUOTE=tuin;525514]Dit stuk is me niet helemaal duidelijk:\r\n\r\nWel kan ik een gokje wagen.\r\nJe C:\\ Schijf staat vol en daarom kan je de ISO niet kopieren.\r\n\r\nDit komt doordat je TEMP files op C: worden opgeslagen.\r\nJe kan proberen de temp map te verplaatsen zie [url]http://ask-leo.com/how_do_i_change_the_location_of_windows_temporary_files.html[/url]\r\n\r\nlet wel op dat de plaats waarnaar je de temp files verplaatst altijd beschikbaar moet zijn.\r\nDus het is niet verstandig om het op je externe schijf te plaatsen.\r\n\r\n\r\nNatuurlijk kan je ook op een andere manier ruimte proberen te maken op je C: schijf.\r\nEnkel met een 20 Gb hard disk zal dit niet meevallen.[/QUOTE]\r\n\r\nBedankt voor dit snelle antwoord :) (Y)\r\n\r\nsorry voor de verwarring\r\nwist even niet hoe ik het moest verwoorden ;)\r\n\r\nMaar ik denk dat ik het op mijn E-schijf zet, ik heb daar nog 11 gb over en deze schijf hou ik voor de rest toch alleen maar leeg, mijn documenten staan er alleen op ;)\r\n\r\nMaar bedankt voor het antwoord (Y)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...