Ga naar inhoud

XP schijfbeheer - in orde (Onbekende Partitie


Aanbevolen berichten

Na een mislukte installatie van W7, zijn na het herinstalleren van de XP versie met Ghost de volgende problemen aan komen waaien;\r\n1e geen btmng, Ctrl-alt-del gerepareerd met hirens boot cd PC start weer normaal op.\r\n\r\n2e Mis 2 partities van mijn 1e HDD, te weten de D en E partitie, \r\n(mijn 1e HDD van 1 gig was opgedeeld in 3 partities 100 - 800 - 100 (C - D en E)\r\n\r\nIn schijfbeheer staat C als normale schijf : in orde (systeem) maar de 2 overige partities zijn slechts te lezen bij hun naam: Games en Backup, maar zijn niet te benaderen, alleen te verwijderen, en das niet leuk ivm de inhoud van deze 2 partities.\r\nIk begrijp dat het iets te maken kan hebben met de bootmanager of het MBR maar hoe los ik dit op.
Link naar reactie
Hoe groot is nu je nieuwe C:-partitie? Ik denk 1 Gig. Dus....? Ik denk dat je met Ghost geen echte totaal-kloon hebt gemaakt van je hele 1e HD (ik weet overigens niet of dat überhaupt mogelijk is met Ghost) maar dat je een back-up hebt gemaakt van alleen je C:-partitie:(\r\nIk hoop dat anderen je meer hoop kunnen geven, misschien is met Testdisk nog wat te redden.
Link naar reactie
Joman, en met name Lange Pier, wat is mijn dank toch groot, ik kan bijna niet vertellen hoe groot mijn dank is, had nog nooit van deze testdisk gehoord of gelezen, maar das mijn eigen schuld, moet ik maar vaker op dit forum komen.\r\nMaar kort gezegd, het is gelukt, heerlijk!\r\n\r\nGa nu opnieuw een poging doen om Windows 7 te installeren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...