Ga naar inhoud

opschoonen


Aanbevolen berichten

Een vriend kwam langs met zijn laptop en wilde mij eens laten kijken waarom hij zo traag werd.ik dus cc cleaner erover laten lopen werd wel wat gevonden maar niet het resultaat waar ik op hoopte.Hij sluitte niet meer af.Dus toen advanced systeem care erover laten lopen.die vond bijn 10.000 stuks spyware en malware.alles na laten kijken door dat programma.en waarempel hij sluit weer af en start weer normaal op maar nu komt het dat programma heeft alle services uitgeschakeld.ken het geluid niet meer aanzetten kan geen verbinding met internet niet meer maken.enz.hoe ken ik die services weer terug aanzetten? iemand een oplossing
Link naar reactie
De meningen over ASC zijn nogal verdeeld en dit bevestigt een beetje mijn mening, maar dat terzijde.\r\nIk zit te denken aan systeem herstel van voor het gebruik van ASC en dan met een echt goed programma eventuele spyware verwijderen.\r\nAls systeemherstel niet werkt kan je in de opdrachtbalk \" msconfig\" tikken en kijken, wat er bij de opstart allemaal is uitgevinkt. \r\nOok kan je daar \"services /msc \" tikken om te kijken of je handmatig wat services op autostart kunt zetten.\r\nAnders is een laatste middel de drivers voor de diverse onderdelen opnieuw installeren.\r\n\r\nEdit: de opdrachten zonder deze \" \" in typen.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...