Ga naar inhoud

herstart na slaapstand


Aanbevolen berichten

ALs ik mijn laptop afsluit in slaapstand en na ong. 2 à 3 uur weer opstart,kom ik in het keuze scherm voor de veilige modus terecht. Volgens het aparaat komt dit omdat de computer niet juist is afgesloten. Vervolgens start hij nadat ik nier voor heb gekozen, normaal op, dwz alsof ik de laptop helemaal haeb afgesloten.
Link naar reactie
In Vista (als eerste besturingssysteem) is de slaapstand hetzelfde als standby in XP.\n[url]http://support.microsoft.com/kb/931777/nl[/url]\nDit als gevolg van een domme vertalings-verandering in de Nederlandse versies van Windows Vista en later.\n\nDus in de slaapstand van Vista (en W 7) verbruikt de laptop of PC nog steeds een hoeveelheid stroom.\nKan het zijn dat je accu in de tussentijd leeg is geraakt ?\n\nDit omdat je schrijft dat de laptop eerst een paar uur uit staat voor het probleem optreedt.\nDe logische vraag is dus[B]:[/B] gebeurt het ook als je het na een kwartier weer uit de slaapstand haalt, of wanneer je de laptop aan de adapter houdt ?
Link naar reactie
Dan zou je de (Vista) [I]sluimerstand[/I] moeten gebruiken voor echt langer de PC niet willen gebruiken, maar let eens op hoe lang dat duurt voordat de PC dan uit gaat.... :( Dat duurt vaak langer als opstarten, dus het enige nut dat dat heeft is dat al je programma\'s en documenten dan open kunnen blijven.\nDe sluimerstand slaat de inhoud van je werkgeheugen op op harde schijf, dus zo zou je wel net zo lang de PC niet hoeven gebruiken als je zelf wilt, zelfs een jaar.\n\nMet de (Vista) slaapstand is dat niet mogelijk, daarmee moet je aan de adapter blijven, of zorgen dat de pause kort nodig is, b.v. alleen als je in- of uit de trein gaat stappen of zo ;). Het werkgeheugen (RAM) blijft stroom gebruiken om zijn data te behouden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...