Ga naar inhoud

Bureaublad pictogrammen


Aanbevolen berichten

[QUOTE=Melvin1;524288]Hoi ik heb windows vista geïnstalleerd en elke keer al ik mijn pc (opnieuw)opstart en me aanmeld zijn al mijn bureaublad pictogrammen door de war. Dit is echter zeer irritant... wie weet hoe je dat weer normaal kan maken?[/QUOTE]\r\n\r\nDoor de war? Je bedoeld dat ze allemaal weer links in beeld staan ofzo?\r\nKlik eens met rechts op je bureaublad en kies in het contexmenu voor \"pictogrammen schikken\" en zet \"automatisch schikken\" eens uit.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
Ja volgens mij is dat het want toen ik opnieuw had geinstalleerd was het beeld in 1440x900 maar dat vond ik lelijk dus heb ik het veranderd in 1024x768 en nu als ik het opstart start hij gewoon in 1024x768 en als ik in het inlogscherm kom dan is word het 1440x900 en als ik aangemeld ben veranderd het weer in 1024x768, maar hoe los ik dit nu op?
Link naar reactie
Door de juiste driver van je videokaart te installeren. \r\nEen pc is niet klaar na het installeren van Vista.\r\nJe moet daarna alle drivers van de hardware nog installeren, zoals een chipsetdriver voor je moederbord, videokaart, soms geluidskaart/chip, je netwerkkaart en wat er verder nog zo\'n beetje allemaal aanhangt en inzit. \r\nSoms heb je cd\'s van je moederbord en videokaart. Anders kan je via de website van de pc fabrikant zoeken op jou type pc en daar de drivers ophalen.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
Ik heb net mijn pc opnieuw opgestart en nog steeds het probleem :(\n\nMisschien omdat 1440x900 de native resolutie is. Want als ik rechtermuisknop > NVIDIA control panel aanklik staat er naast 1440x900 (native) geschreven en als ik op mijn philips beeldscherm op menu klik dan staat er bovenaan: \"use 1440x900 for best result\" Hoe kan ik dit zorgen dat 1024x768 native vword?
Link naar reactie
Op mijn nieuwe laptop heb ik een extra partitie gemaakt. Nu wil ik mijn documneten verplaatsen naar de d: schijf. Dat lukt prima. Er wordt echter ook een snelkoppeling van dezelfe map op het bureaublad geplaatst. Dat wil ik niet. Wanneer ik de map verwijder van het bureaublad dan verdwijnt ook mijn documenten op d:\r\n\r\nWaarschijnlijk is er iets mis gegaan met de doellocatie van het bureaublad. Hoe kan ik dit wijzigen / veranderen?????
Link naar reactie
[QUOTE=Anacho;524697]Als je je pictogrammen op je bureaublad hebt gezet zoals je wilt, moet je gewoon even rechtsklikken op het bureaublad en dan \'vernieuwen\' aanklikken. Dat zorgt ervoor dat jouw indeling wordt opgeslagen.[/QUOTE]\r\n\r\nBedankt, daarmee is het geluk! Fences vond ik al zo\'n irritant hardnekkig programma
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...