Ga naar inhoud

Vista en 7


Aanbevolen berichten

Vista en w7 zouden nooit in één adem of topic vermeld moeten worden alsof Vista bij W7 in de schaduw mag staan wat overigens niet zo is.\r\n\r\nVista de grootste drama in de geschiedenis van MS samen met Windows ME, en windows 7 is eigenlijk wat men van een besturing mag verwachten als men er zoveel voor moet betalen .\r\n\r\nIk heb Vista alleen beroepsmatig gebruikt , en ben er zelf gelukkig nooit ingestonken.\r\n\r\nGr\r\n\r\nRT
Link naar reactie
Het verschil tussen XP en Vista is wat mij betreft net zo groot als het verschil tussen Vista en Win7.\n\nIk heb met alle drie geruime tijd gewerkt om er een mening over te mogen hebben. En ik heb Vista altijd een prima besturingssysteem gevonden, beter dan XP. Als ik niet gratis aan een legale versie van Win7 had kunnen komen, was ik nu nog steeds een tevreden Vista-gebruiker geweest.
Link naar reactie
Beste Rontaz, je mening over Vista en W7 kan ik niet delen. Ik heb W XP, Vista en W7 zonder problemen ervaren, daarom deel ik de mening van Foobar en Dutch-online. Veel mensen instaleren software op hun PC, zonder te kijken of deze het aankan. En als het misloopt dan deugd de software niet.\r\nHet drama zit niet in de Vista en W7, maar bij degenen, die het zo maar op hun PC prikken.\r\nDat W ME een van de slechtste was is inderdaad een feit.
Link naar reactie
Hmmzzz Ik heb een pc van ongeveer 2 jaar oud. Eerst draaide er Vista op, Niet vooruit te branden. Veel ergernis. Terwijl de spec zeer ruim voldoen. Dus terug naar basis systeem XP tot volle tevredenheid. Daarna multiboot, waarbij XP het basis systeem was. \r\nDeze week alles overgezet naar win 7 (64Bit) en dat draait dan weer PERFECT. Veel en veel sneller dan Vista.\r\nHad daarvoor de 32 Bit versie van Win 7 al getest en die was ook veel en veel sneller als Vista.\r\nMaar we mogen van mening verschillen. Ik heb nog een licentie van Vista te koop trouwens.. Ik ga het echt NOOIT meer gebruiken.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...