Ga naar inhoud

Disk Boot Failure


Aanbevolen berichten

Hey,\r\n\r\nme pc is gisteren gecrashed op 1 of andere manier... \r\nhij start op, ik krijg het begin beeld in beeld van me moederbord enzo.. so far so good..\r\nmaar dan krijg ik de melding disk boot failure please insert system disk...\r\n\r\nNu heb ik via me setup al me boots op CD-Rom gezet, en de windows 7 disk in erin gedaan...\r\nmaar nu leest ie deze niet? hij gaat gewoon weer naar die error toe :S\r\nwat o wat doe ik fout?:confused:
Link naar reactie
Voor de dvd moet je waarschijnlijk de bootvolgorde aanpassen. Deze fout betekent dat of je windows installatie volledig in de soep ligt, of dat je harddisk defect is. Er is een klein kans je dat je bios zijn instellingen kwijt is, en dat je systeem de schijf niet vindt, maar dat is niet zo waarschijnlijk. Je kunt de harddisk eens proberen te testen, maar ik ben bang dat je aan een nieuwe toe bent.\n\n[url]http://www.tacktech.com/display.cfm?ttid=287[/url]
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;523819]windows 7 plaatsen en opnieuw opstarten ,heb je dat geprobeerd ,[/QUOTE]\r\n\r\njep.. ik heb de windows 7 dvd erin gemikt.. maar hij pakt hem op 1 of andere manier niet..\r\nde HD zal denk ik wel niet overleden zijn aangezien hij nog perfect werkte altijd en hij gewoon nog gezien word in de bios...\r\n\r\nmaar wat eigenlijk voornamelijk het probleem nu is, is dat hij me windows 7 dvd niet wilt booten..\r\nik heb de boot priority allemaal op CD rom gezet... dus hij zou in principe gewoon van de cd drive moeten booten.. maarja dit doet ie dus niet.... :S
Link naar reactie
[QUOTE=couch_potato;523820]Voor de dvd moet je waarschijnlijk de bootvolgorde aanpassen. Deze fout betekent dat of je windows installatie volledig in de soep ligt, of dat je harddisk defect is. Er is een klein kans je dat je bios zijn instellingen kwijt is, en dat je systeem de schijf niet vindt, maar dat is niet zo waarschijnlijk. Je kunt de harddisk eens proberen te testen, maar ik ben bang dat je aan een nieuwe toe bent.\r\n\r\n[url]http://www.tacktech.com/display.cfm?ttid=287[/url][/QUOTE]\r\nmoet je voor dit soort programma\'s niet al in windows zelf zitten???\r\nik GOK zelf dat me windows installatie gewoon flink in de war is op 1 of andere manier =S\r\n\r\nBios onthoud alle instellingen wel netjes dus dat lijkt me het ook niet... :O\r\n\r\nps. dit soort ongein heb ik wel eerder gehad.. toen was het gewoon ook een kwestie van xp/vista/windows 7 cd erin drukken, booten en opnieuw installeren... en alles werkte weer perfect..\r\nmaarja booten lukt nu dus niet =S:-(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...