Ga naar inhoud

Werkbalk snelstarten werkt niet


Aanbevolen berichten

Wie kan mij helpen, ik ben al een tijdje aan het zoeken, maar ik kom er niet uit.\r\nAls ik bij de eigenschappen van de taakbalk werkbalk snelstarten aanvink is deze de volegende keer weer weg. \r\n\r\nIk heb gezien dat in de de map quick launch aangemaakt moet zijn in de map explorer van user\\application data\\mircrosoft. Die map is er inderdaad niet,net zo min als de map internet explorer. Maar als ik de laatste wil aanmaken kan dat niet omdat hij al bestaat.\r\n\r\nSnap er ff niks meer van verborgen bestanden weergeven staat toch keurig aangevinkt\r\n\r\nGraag hulp\r\n\r\nGr Hans
Link naar reactie
[QUOTE=Jeep;523767]Hi,\r\n\r\nStaat hij wel (ook) aangevinkt bij [I]Eigenschappen[/I]?\r\n\r\nKlik met rechtermuisknop op [B]Start-knop[/B].\r\nKies [B]Eigenschappen[/B].\r\nKlik tabblad [B]Taakbalk[/B].\r\nKijk of er een vinkje staat bij: [I]Werkbalk Snel starten weergeven[/I].\r\n\r\nJeep;)[/QUOTE]\r\n\r\nJeep, dat is nu juist het punt, het vinkje is elke weer weg als ik eigenschappen opnieuw aanklik\r\n\r\nGr Hans
Link naar reactie
Hi,\r\n\r\nDi\'s \'n lastige en het vereist mogelijk wat knutselwerk in het [I]register[/I].\r\nDat is niet voor iedereen weggelegd, dus áls je dat wilt proberen, maak dan altijd eerst een backup van het register (zet die ook even op een stick) en maak sowieso een herstelpunt.\r\n\r\nOver herstelpunten gesproken: kun je nog terug naar een punt vóór het probleem zich aandiende? Dan zou ik dat eerst proberen.\r\nVerder moet je XP [I]up-to-date [/I]zijn, dus alle recente ud\'s geïnstalleerd.\r\n\r\nHet zou aan een [I]ontbrekende/verdwenen [/I][B]Quick Launch[/B]-map kunnen liggen, maar ook aan een [B]corrupt gebruikersprofiel[/B].\r\n\r\nHet voert te ver om alle mogelijke oplossingen hier op te sommen, maar op de onderstaande link vind je een uitgebreide discussie over je probleem.\r\nSoms is de gegeven oplossing eenvoudig; soms duidelijk voor gevorderden.\r\n\r\nLink: [url]http://www.daniweb.com/forums/showthread.php?t=7898&highlight=quickstart+checkbox+disappears[/url]\r\n(De discussie loopt over 6 pagina\'s, dus lees eerst even helemaal door.)\r\n\r\nOver hoe de inhoud van een [I]corrupt gebruikersprofiel [/I]over te zetten naar een [I]werkend[/I], vind je hier de nodige info:\r\n\r\nLink: [url]http://support.microsoft.com/?kbid=811151[/url]\r\n\r\nJeep;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...