Anoniem2 Geplaatst: 30 april 2010 Delen Geplaatst: 30 april 2010 Hallo,,\r\n\r\nIk heb weer sinds een paar dagen last van BSOD (bleu screen of death)\r\nIk heb het programma van computeridee gedownload (BlueScreenView)\r\nEn ik heb er nu drie staan :( \r\nBij file Description staat:\r\n\r\nMulti-User Win32-stuurprogramma \r\nNT Kernel & System \r\nNVIDIA Windoes Kernel Mode Driver, Version 197.45\r\n(ze staan op volgorde)\r\n\r\nIk weet niet of deze 3 iets met elkaar te maken hebben misschien weten jullie dat.:confused:\r\nIk heb dit al eerder gehad met Windows Vista Home Premium 32-Bit (dezelfde pc)\r\n\r\nAlvast bedankt:D\r\n\r\nAcer Aspire M3610:\r\nWindows 7 Professional 32-Bit\r\nIntel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz 2.40GHz\r\n2.00 GB werkgeheugen\r\nNVIDIA Geforce 8500GT\r\n(Dit is nog steeds allemaal standard) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 30 april 2010 Begin maar eens met het updaten van de driver van je grafische kaart. Als je al de nieuwste versie hebt, neem dan de vorige stabiele versie. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 mei 2010 [QUOTE=FooBar;523481]Begin maar eens met het updaten van de driver van je grafische kaart. Als je al de nieuwste versie hebt, neem dan de vorige stabiele versie.[/QUOTE]\r\n\r\nHet is niet gelukt ik had de nieuwste en ik heb hem naar de vorige versie gedowngrade en ik krijg alsnog BSOD :( Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 mei 2010 Ok, dan zoeken we gewoon verder. Wat is de stopcode die je krijgt in het BSOD? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 mei 2010 Okee,,\r\n\r\nDe codes + Bug Check Code:P\r\n\r\n0x00000019 BAD_POOL_HEADER (deze heb ik 2x gehad)\r\n0x1000008e KERNEL_MODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED\r\n0x00000050 PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA\r\n\r\nDit zijn ze:-( Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 mei 2010 [QUOTE=Germ13;523944]Okee,,\r\n\r\nDe codes + Bug Check Code:P\r\n\r\n0x00000019 BAD_POOL_HEADER (deze heb ik 2x gehad)\r\n0x1000008e KERNEL_MODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED\r\n0x00000050 PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA\r\n\r\nDit zijn ze:-([/QUOTE]\r\n\r\nDoet mij zeer sterk vermoeden dat je een probleem met het geheugen hebt///// Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 5 mei 2010 Hoe kom ik daar eigenlijk achter waar het nou eigenlijk aan ligt want ik begin me er heeel erg aan te irriteren :-S Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 5 mei 2010 Heb je een pas nieuwe computer? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 5 mei 2010 Nee volgens mij is deze van 2007 (de garantie is er al af dus....) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 5 mei 2010 Geheugen testen kan met [URL=\"http://www.memtest86.com/\"]Memtest[/URL].\nDan even bij Free download de goede versie downloaden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 7 mei 2010 [QUOTE=sven5010;524159]Geheugen testen kan met [URL=\"http://www.memtest86.com/\"]Memtest[/URL].\r\nDan even bij Free download de goede versie downloaden.[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nHeb ik geprobeert maar ik snap er niet veel van er staat de hele tijd iets over floppy maar die heb ik niet Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 7 mei 2010 Heb je wel een cdrom station & brander?\nDan kan je de ISO downloaden, branden en vanaf opstarten.\n\n[url]http://www.memtest86.com/memtest86-3.5.iso.zip[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 11 mei 2010 Ik heb de memtest gedownload en gebrand en opgestart en ik had geen fouten in mijn werkgeheugen \n\nIk heb laast weer een BSOD gehad:\nDRIVER_CORRUPTED_EXPOOL 0x00000c5 \n\nIk heb al even gezocht maar op de meeste sites zeiden ze dat het aan het werkgeheugen ligt maar daar zitten dus geen fouten \n\nAlvast:D Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 12 mei 2010 Hoelang heb je memtest laten draaien, aanbevolen wordt toch een paar uur, liefst een hele nacht.\nVerder wijst de laatste foutmelding of een kapotte driver, in de logboeken (rechtsklik \'Deze computer\' kies\'Beheren\' > logboeken) moet je kunnen vinden welke driver precies. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 13 mei 2010 ik heb bij logboeken gekeken en er staat niet bij om welke driver het gaat er staat allen bij details:\nparam1: 0x000000c5 (0x00000000, 0x00000002, 0x00000000, 0x83771985) \nparam2: C:\\Windows\\MEMORY.DMP \nparam3: 050910-27612-01\n\nen bij algemeen:\nDe computer is opnieuw opgestart na een bugcontrole. De bugcontrole is 0x000000c5 (0x00000000, 0x00000002, 0x00000000, 0x83771985). Er is een dump opgeslagen in: C:\\Windows\\MEMORY.DMP. Rapport-id: 050910-27612-01. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen