Ga naar inhoud

Bijlagen downloaden lukt meestal niet


Aanbevolen berichten

Sinds ik mijn nieuwe pc heb met Windows Vista kan ik meestal mijn bijlagen niet downloaden.\nIk zal wat voorbeelden noemen.\n\nIn hotmail kan ik geen enkel bestand downloaden.\nMaar open ik diezelfde mail vanuit mijn e-mailbox van de internetprovider (ik heb enkel nog maar al mijn e-mail online) dan kan ik de bestanden wel openen of downloaden, zoals b.v. pdf bestanden of powerpoint presentaties.\n\nVanaf de site van de bank kan ik weer geen pdf bestanden openen of opslaan.\nEn vanaf de site van mijn internet provider kan ik geen pdf bestand openen, om mijn betalingen na te kijken.\n\nIk zie hiervan de logica niet, waarom op sommige plaatsen wel en andere niet.\n\nHeeft iemand hier ervaring mee.\n\nB.v. d.
Link naar reactie
[QUOTE=Obelix71;523413]Welke browser hebben we het over?[/QUOTE]\r\n\r\nIk gebruik altijd internet explorer, waarschijnlijk 8.\r\nIk had niet gedacht dat het aan de browser zou liggen.\r\nIk heb net een pps bijlage geopend in firefox, en die opende gewoon.\r\n\r\nIk zal de dingen uittesten waarbij ik problemen had, hopelijk is daarmee het probleem opgelost.\r\nEen probleem is simpel op te lossen, als je het antwoord maar weet.\r\n\r\nMijn dank.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...