Ga naar inhoud

drivers vista- xp pro


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nTen eerste moet je weten wat de benamingen zijn van je hardware zoals netwerkkaart, videokaart en chipset (moederbord).\r\nDe meeste drivers vind je hier:\r\n[url]http://support.packardbell.com/nl/item/index.php?sn=110854660395&g=2000[/url]\r\nOp deze pagina vind je ook eventueel andere zaken.\r\n\r\nSucces,\r\nPolletje
Link naar reactie
[QUOTE=polletje;523352]\r\nDe meeste drivers vind je hier:\r\n[url]http://support.packardbell.com/nl/item/index.php?sn=110854660395&g=2000[/url]\r\nOp deze pagina vind je ook eventueel andere zaken.\r\n\r\nSucces,\r\nPolletje[/QUOTE]\r\n\r\nJammer dat dit alleen de drivers voor Vista zijn en niet voor XP.\r\nDrivers welke je niet bij de fabrikant van de laptop/pc vindt kun je bij de fabrikant van de onderdelen/hardware ophalen. Drivers voor de chipset bijv. bij de fabrikant van de chipset (nVidia GeForce 7000M). Deze als eerste installeren. Via >[URL=\"http://www.google.nl/search?hl=nl&safe=off&q=drivers+xp+%22easynote+sj51%22&meta=&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=\"]Google[/URL]< kun je bijvoorbeeld ook diverse sites vinden waar de drivers voor je laptop te vinden zijn.
Link naar reactie
Ik heb nu twee laptops van HP ge-upgrade van Vista naar XP (ja inderdaad, van ViesBah naar XP is een aanmerkelijke verbetering in prestaties) en ik ben bij beide machines met wat zoekwerk aan de nodige drivers gekomen. Alle hardware gewoon aan de praat gekregen. Ik verwacht dus niet dat je apparaten gaat missen die je echt nodig hebt.
Link naar reactie
In het geval van ViesBah is het soms zelfs nog een upgrade als je teruggaat naar W2k.......\r\nIk kreeg op beide machines regelmatig vreemde dingen. Vastlopers, enorme vertragingen, spontane herstarts, programma\'s die een half uur lang niet meer reageren etc. Daarbij was geen exotische software of hardware aan het systeem toegevoegd waaruit dit zou kunnen hebben ontstaan. Nu met XP geen probleem meer. Daarbij zijn er voor een paar randapparaten (fotoprintertje, kaartlezertje) geen geschikte drivers voor Vista te vinden. Ik heb ook het idee dat laptops meer moeite hebben met Vista (of andersom) dan desktops.
Link naar reactie
Hmmmm Ik ben nog nooit 1 pc, of 1 laptop tegengekomen die gewoon lekker draaide op Vista. \r\nEr gingen er de laatste 2 jaar toch zo\'n 100 met Vista door m\'n handen.\r\nSterker nog: Inderdaad \"upgraden\" naar XP maakte vele eigenaren blij.\r\nOp de zaak, hebben we een beest van een standalone staan, met een uitgeklede Vista erop en nog is het ding niet vooruit te branden en blijven dingen vast lopen. \r\nAls Vista al ergens lekker op zou draaien is het een kwestie van geluk vrees ik. Maar goed we zijn ernstig offtopic bezig, met een discussie die effe voor dat Windows 7 uitkwam ook al gevoerd werd.:-)\r\n\r\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...