Ga naar inhoud

Windows 7, internet en link aanklikken


Aanbevolen berichten

Sinds ik windows 7 - 64 bits op mijn computer heb, kan ik vaak een link die in een artikel staat niet aanklikken. Al helemaal niet met r. muisklik en dan openen in nieuw venster. Dit is zo frustrerend dat ik gewoon Chrome moet openen om te zien wat ik wil zien. Is dit een foute instelling bij mij of een bug in win7?\r\nIk gebruik al expres de 32 bits versie van IE omdat anders het gezeur begint van de Adobe Flashplayer maar er is dus kennelijk meer aan de hand.\r\nKent iemand dit probleem?
Link naar reactie
Volgens mij zou onderstaande oplossing (uit ander topic) ook hier een mogelijkheid kunnen zijn: \n\n[QUOTE=erikdenhouter;522970]Eerst kijken of het door een plugin veroorzaakt wordt.\n\nDat doe je door IE te starten met de snelkoppeling in je Startmenu die heet:\n[I]Internet Explorer (zonder invoegtoepassingen)[/I].\n\nAls het dan wel goed werkt kan je in je \'gewone\' IE selectief die invoegtoepassingen gaan aan- en uitschakelen om de slechterik te vinden.[/QUOTE]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...