Ga naar inhoud

W7 Skype raar hoog stemmetje


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk ben de hele middag bezig geweest om mijn nieuwe computer te installeren. Ik kom nu toe aan Skype. Alles loopt prima, echter als ik ga bellen hoort mijn gesprekspartner mijn stem raar hoog. Ik heb al zitten zoeken in de instellingen maar kan nog niets vinden. Iemand een suggesties voor een oplossing.\r\nMachine met W 7 Home Premiun NL 64 bits. Skype meest recente versie.\r\nIk hoor graag van jullie.\r\n\r\nJvdV
Link naar reactie
Dit komt vaker voor met de Realtek HD geluidskaart driver. Het beste dat je kan doen is de nieuwste versie van jouw geluidsdriver downloaden (versie 2.46 in het geval van de Realtek). Deze dubbelklik je, waarna eerst de oude driver verwijderd wordt. Start de pc opnieuw op en de pc zal eerst de \'standaard\' geluidsdriver installeren. Nadat dit gedaan is, dubbelklik je nogmaals die nieuwe geluidsdriver en installeer je deze. Start nogmaals de pc opnieuw op en het probleem zou verholpen moeten zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...