Ga naar inhoud

Windows 7 vastlopers


Aanbevolen berichten

hallo,,\r\n\r\nik heb sinds een tijd een probleem met mijn computer.\r\nik heb een tijd terug een nieuwwe CPU cooler gekocht en die in gebouwt.\r\nsinds die tijd heb ik best vaak maar onregelmatig vastlopers. \r\nde ene keer tijdens het opstarten al, en de andere keer na een half uur of een uur met mijn computer gewerkt te hebben. hij geeft geen BSOD maar loopt echt helemaal vast. beeld en geluid blijven hangen en reageert nergens meer op. \r\n\r\nik heb mijn geheugen getest en geeft geen problemen. heb mijn moederbord nagekeken of er niks beschadigt is geraakt. ook heb ik nogmaals de cpu nagekeken maar daar is ook niks aan te zien. ok nieuwe pasta erop gedaan maar heeft niks geholpen. \r\n\r\nook heb ik te temperaturen bekeken, en die zijn allemaal onder de 35C.\r\n\r\nzou het kunnen zijn dat misschien toch de CPU beschadigt is geraakt? het lijkt mijn dat het niet een ander onderdeel is, omdat je dan eerder een BSOD krijgt. \r\n\r\n\r\nXFX 790I ultra sli\r\nintel E8400 2x 3.00 Ghz\r\nWD raptor 10.000rpm 75gb\r\nWD 1TB 7500Rpm\r\nXFX 8800GTS 640 MB\r\nOCZ 4x 1GB 1333 DDR3
Link naar reactie
de hele computer loopt vast. \r\nhij reageert dan nergens meer op, geluid hangt, beeld hangt, en het enige wat ik dan kan doen is reset of uitschakelen door middel van de aanknop inhouden. \r\nalles zit goed op zijn plek, heb ik goed na gekeken.\r\nalles is stof vrij, maak hem zeker 1 keer in de 2 a 3 maanden helemaal schoon.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...