Ga naar inhoud

Slow motion


Aanbevolen berichten

Goedenmiddag, ben hier nieuw. Chris is mijn naam. Weet niet of ik hier met een probleempje, danwel de aard ervan, hier terecht kan. Neem aan dat ik dat wel snel zal horen. Probleem betreft een HP Media Center PC van 2001 met XP. en een recovery dvd. Na een kortsluiting waren zowel de laptop als de deskcomp. uitgevallen de laptop starte wel op de PC niet meer. Recovery gedraaid alles weer terug gezet na installeren explorer 8 opnieuw opstarten duurde c.a 15 minuten en dat is nog steeds zo. Na elka start 15 - 20 minuten wachten. Werkt verder normaal en is snel genoeg als hij eenmaal op gang is. Wie heeft tip en/of oplossing? Meer gegevens nodig ik zit klaar, vast bedankt met vriendelijke groet Chris
Link naar reactie
Geen idee wat het zou kunnen zijn hoor, maar wat gebeurd er als je Firefox (desnoods tijdelijk) gebruikt om te surfen. Duurt opstarten van Firefox dan ook zo lang?\n\nDit geeft inzage in of het met je internet verbinding te maken heeft of gewoon met configuratie IE8.\n\n[url]http://mozilla-europe.org/nl/firefox/[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...