Ga naar inhoud

WLAN en Ethernet kaart wordt niet herkend


Aanbevolen berichten

Goedendag,\r\n\r\nKan iemand mij helpen met het volgende probleem:\r\n\r\nNa installatie van Vista op mijn laptop, een Compaq Presario CQ50 100 EN, heeft Vista zowel mijn Ethernetkaart als mijn Wlan niet meer herkend endus geinstalleerd. Erg vervelend.\r\nIk heb via de HP site alle denkbare software gedonload via een andere pc, maar ook dit tevergeefs.\r\nVia hardware getracht de stuurprogramma\'s opnieuw te installeren, ook degene die hij vanaf de hp site op de HD heeft geinstalleerd, maar ook hier geen resulaat.\r\n\r\nDe Wlan knop boven het toetsenbord blijft dus rood.\r\nWat doe ik verkeerd??\r\nOm wanhopig van te worden......\r\nIk hoop dat iemand mij kan helpen.\r\n\r\nAlvast bedankt voor de input.\r\nGroetjes\r\nMartin
Link naar reactie
In apparaat beheer, wordt de wireless netwerk kaart herkend?\r\nIs de kaart zichtbaar, is het een vraagteken, uitroepteken of rood kruis.\r\n\r\nVista 32 bit (x86) of Vista 64 bit?\r\n\r\nBij de downloads, onder Driver - Network zijn 2 verschillende drivers beschikbaar.\r\nEen voor een broadcom netwerk kaart en de andere voor een atheros kaart.\r\nWeet je welke je moet hebben? welke heb je geprobeerd te installeren\r\n\r\nEn voor het gemak:\r\n\r\n32 bit download site [URL=\"http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareList?os=2093&lc=en&dlc=en&cc=us&lang=en&product=3767105\"]*klik*[/URL]\r\n64 bit download site [URL=\"http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareList?os=2100&lc=en&dlc=en&cc=us&lang=en&product=3767105\"]*klik*[/URL]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...