Ga naar inhoud

OEM info veranderen in Win 7


Aanbevolen berichten

Hi Guys and Gals, \n\nVraagje. En ik heb al wat dingetjes geprobeerd via het internet maar die werken dus niet.\n\nIk wil graag de OEM informatie van Windows 7 veranderen met mijn eigen informatie. Dit was tot kort nog wel mogelijk in Vista en XP maar ik zie geen mogelijkheid om dit te doen in Windows 7.\n\nDus je eigen tekst er in zetten en een plaatje van jezelf.\n\nNu weet ik dat er verschillende opties zijn via het regedit , maar deze werken dus niet. Althans niet onder 7\n\niemand enig idee hoe dit aan te passen is?
Link naar reactie
Een simpele manier is via [URL=\"http://www.majorgeeks.com/WinBubble_d5847.html\"]WinBubble[/URL].\n\nEen andere optie is om aanpassingen te maken in het register:\n\nHKEY_LOCAL_MACHINE\\SOFTWARE\\Microsoft\\Windows\\CurrentVersion\\OEMInformation\n\nNet zelf even snel getest en werkt prima op een Win7 x64 RTM Pro versie\n\nDe volgende string values worden ondersteund, ik weet niet of de lijst compleet is.\nDit is voor een engelstalige windows, ik weet niet of dit het zelfde is voor een nederlandse versie.\n\n \"Model\"\n \"Manufacturer\"\n \"SupportHours\"\n \"SupportPhone\"\n \"SupportURL\"\n \"LogoOLD\"\n \"Logo\"\n\n(De quotes weghalen \" \")
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...