Ga naar inhoud

Internetprobleem Windows Vista


Aanbevolen berichten

Hi,\r\n\r\nIk heb een probleem met mijn internetverbinding op Windows Vista. Mijn computer geeft aan dat er geen internetkabel is aangesloten op de computer, wat wel het geval is.\r\n\r\nIk heb al een aantal maal de router opnieuw laten opstarten, daarbij ook mijn computer zelf enkele malen opnieuw laten opstarten, maar allemaal zonder enige vooruitgang. \r\n\r\nOok heb ik nog de internetkabel aangesloten op mijn laptop en dit werkt voor de rest prima!\r\n\r\nBen nu bezig met een schijfopruiming en een schijfdefragmentatie, weet niet of dit wat kan uitmaken, maar wie weet? :rolleyes:\r\n\r\nKan iemand mij hierbij helpen?\r\n\r\nAlvast bedank!
Link naar reactie
[QUOTE=Joman;521687]Ehh, je wireless netwerkkaart staat toch wel hardwarematig AAN (apart knopje op je laptop of een combinatie van Fn-toets en een andere toets)?[/QUOTE]\r\n\r\nVolgens mij speelt het probleem op een desktop en heeft TS aan zijn laptop even een kabel gehangen om te kijken of zie hetzelfde probleem heeft. Daar ging het goed.\r\n\r\nHierdoor kan je vaststellen dat het probleem in de Vista pc leeft.\r\nIk vermoed dat de netwerkkaart niet goed geinstalleerd is, danwel een defect vertoont.\r\nJe kan dat zien, zoals Erik al tikte in \" apparaatbeheer\" aan een geel vraagteken.\r\nIndien dat er is, zoek een driver voor dat onderdeel, op de cd van je moederboard of op i-net bij de fabrikant van de netwerkkaart.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
Ik heb gekeken onder apparaatbeheer -> netwerkkaarten (of iets in die richting), en daar stond dus mijn netwerkkaart bij. Bij Eigenschappen stond dat \'ie gewoon goed werkte :S\r\n\r\nHet probleem kwam echt plots, ik had de avond ervoor mijn pc gewoon afgesloten, op de normale manier (start->afsluiten) en toen ik \'m de volgende morgen wilde aandoen bleek \'t dat ik geen internetverbinding meer had :mad:\r\n\r\nAlvast bedankt!
Link naar reactie
Ik heb altijd goede successen geboekt met KPN\'s mail en internet assistent.\r\n\r\nDeze werkt ook voor andere providers en gaat je hele pc nakijken op diverse instellingen. Geeft ook aan wat je bij de volgende stap zou moeten doen. 9 van 10 keer krijg je je internet/mail weer aan de gang. \r\n\r\nIk heb het nog niet mee gemaakt dat het niet ging met dit programma.\r\nEven hier klikken en op \"nu installeren\" drukken\r\n\r\n[url]http://www.kpn.com/web/show/id=1017991/std_adp.php?p_faqid=12288[/url]
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[QUOTE=erikdenhouter;521607]\r\nWil je dit doen in een Opdrachtprompt:\r\n[CODE]PING 127.0.0.1[/CODE]\r\nen zien of er[I] verloren pakketjes[/I] zijn, of dat ze allemaal beantwoord worden ?[/QUOTE]\r\n:confused:[CODE]IPCONFIG /ALL > C:\\IP.TXT[/CODE]\r\nEn plaats de inhoud van het dan gemaakte bestandje C:\\IP.TXT hier.\r\n\r\n(Open bij beide vragen de opdrachtprompt door rechts te klikken op de snelkoppeling \'[I]Opdrachtprompt[/I]\', en te starten als [I]Administrator[/I])
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Ik heb een aantal vragen die waarschijnlijk erg dom overkomen want van dit soort dingen heb ik helemaal geen verstand ik zou graag willen weten hoe je een internetverbinding krijg op je laptop in dit geval Samsung N210-JA03NL en ik lees steeds dingen over een router en ik heb geen idee wat dat is dus ik zou het fijn vinden als iemand me hept!
Link naar reactie
Ik heb een aantal vragen die waarschijnlijk erg dom overkomen want van dit soort dingen heb ik helemaal geen verstand. Ik zou graag willen weten hoe je een internetverbinding krijg op je laptop in dit geval Samsung N210-JA03NL is dit gratis enz. en ik lees steeds dingen over een router en ik heb geen idee wat dat is dus ik zou het fijn vinden als iemand me hept
Link naar reactie
@ link22\r\nIemand zal zeker wel antwoord voor je hebben, maar wil je dit even als nieuwe vraag stellen ? Je plaatst het nu willekeurig in iemand anders topic.\r\n\r\nVoor het starten van een nieuwe vraag, klik je links-boven op \"[I]Computer Idee Forum[/I]\"\r\n(Lees ook de [I]forumregels[/I] even door.)\r\n\r\nDaar krijg je een lijst met verschillende sub-onderdelen ([I]hardware, Internet, multimedia, software[/I] etc.) en in ieder van die weer wat sub-mogelijkheden.\r\nKies er één waar van je denkt dat het passend is voor jouw vraag.\r\nNa op zo\'n onderdeel geklikt te hebben, krijg je de mogelijkheid links boven voor \"[I]Nieuw onderwerp posten[/I]\".\r\nGebruik een passende titel voor je vraag.\r\n\r\n(Vertel er ook even bij welke internet verbinding je nu gebruikt om op het forum te posten.)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...