Ga naar inhoud

Dubbele installatie XP


Aanbevolen berichten

Een collega van mij heeft een nieuwe laptop en wil haar oude verkopen. Zij heeft op haar oude met mijn Windows cd Windows opnieuw geinstalleerd ipv geformateerd, wat eigenlijk de bedoeling was. Dus nu staat \'mijn\' Windows op haar laptop en mijn pc.\r\n\r\nWat gebeurd er nu als ze haar laptop verkoopt en die persoon het internet aansluit ? Windows staat op mijn naam op mijn pc officieel geregistreerd bij MS. Krijgt deze persoon een of andere melding dat Windows al door iemand anders (mij) geregistreerd is, kan hij het helemaal niet gebruiken of zo......?
Link naar reactie
Zolang je collega alleen jouw cd met haar eigen productcode (die onder op haar laptop staat) heeft geinstalleerd is er niks aan de hand.\n\nHeb je ook jouw productcode afgegeven, dan zou het zo kunnen zijn dat één of beide installaties als \"niet legitiem\" worden gemarkeerd.\nBetreft het een OEM-productcode dan zal haar versie in ieder geval niet legitiem zijn. Is het een retail-productcode dan is jouw versie niet legitiem en als beide installaties langdurig naast elkaar worden gebruikt dan zal je productcode op de blacklist komen waardoor je \'m helemaal niet meer kunt gebruiken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...