Ga naar inhoud

Windows Vista installatie onderbroken


Aanbevolen berichten

Gisteren wou ik de acer laptop herstellen.\r\nDaarvoor had ik wel gelukkig 2 herstelschijven gemaakt.\r\nDaarna ben ik naar de fabrieksinstellingen gegaan, want ik wou alles weer opnieuw installeren.\r\nToen ging de laptop alles opnieuw configuren en het scherm was een hele tijd zwart en zodoende heb ik de laptop uitgedrukt.:-$\r\n\r\nDaarna heb ik hem weer aangezet en toen gaf hij steeds aan dat hij niet goed opnieuw geïnstalleerd is en dat zegt hij steeds weer als ik hem opnieuw start.\r\nDus kan er voor de rest niks meer mee.\r\n\r\nWeet iemand raad, zou ik nog iets kunnen doen met de herstelschijven?? Heb die er trouwens er wel ingestoken, maar daar reageert hij verder ook niet op misschien wel op een andere manier??
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;520473]het scherm was een hele tijd zwart en zodoende heb ik de laptop uitgedrukt.\r\n\r\n\r\ndit had je dus niet moeten doen , beetje geduld was beter geweest.\r\n\r\nherstelschijf plaatsen en dan opnieuw opstarten ?? ..... of de herstel toets code ?? gebruiken[/QUOTE]\r\n\r\nJaa geduld is een schone zaak zeggen ze wel eens helaas heb ik dat niet gedaan.\r\n\r\nWat bedoel je met de herstel toets code??
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...