Ga naar inhoud

ipconfig


Aanbevolen berichten

Wanneer ik in cmd ipconfig typ krijg ik een lijst met zo\'n 60 netwerkadapters waar van geen enkele mijn Realtek en Nvidea adapters. De drivers die er wel zijn hebben allemaal een soort hexidecimale naam. De rest zien er allemaal als volgt uit:\r\n\r\nTunnel adapter Local Area Connection* 60:\r\n Media State . . . . . . . . . . . : Media disconnected\r\n Connection-specific DNS Suffix . :\r\n\r\nIk heb in het verleden enkele mirrordrivers e.d. gebruikt (Connectify & VirtualBox) maar anders dan dat zou ik niet weten waarom ik niet gewoon enkel mijn adapters zie.\r\n\r\nWeten jullie hoe ik die 60 loze adapters weg kan krijgen?
Link naar reactie
Ga naar je netwerk adapters of volg de volgende instructies als je niet weet hoe je hier moet komen:\r\n[QUOTE]Open Network Connections by clicking the Start button , clicking Control Panel, clicking Network and Internet, clicking Network and Sharing Center, and then clicking Manage network connections.[/QUOTE]\r\n\r\nZijn de virtuele netwerk adapters hier terug te vinden?\r\nZoja zijn ze hier ook gemakkelijk te verwijderen.\r\n\r\nExcuses voor de engelse quote, ik ben nogal lui en bovendien heb ik geen nederlandse windows
Link naar reactie
Geen probleem, mijn Windows is ook engels. Manage network connections staat er niet bij. Manage wireless networks en Change adapter settings wel..\n\nBij adapter settings heb ik een Microsoft Virual Miniport staan? Aan de naam te zien van Connectify. Deze laat zich via properties > driver > delete niet verwijderen. (nouja hij komt bij herstart weer terug.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...