Ga naar inhoud

Internet pagina's laden niet of traag


Aanbevolen berichten

Sinds korte tijd laden de meeste internetpagina\'s niet of heel erg traag.\r\nAls ik de browser dan afsluit het het nog een paar keer probeer, pakt hij ze soms opeens wel weer normaal.\r\nIk heb al een systeemhertsel proberen uit te voeren, maar dit werkt ook niet.\r\nIk heb mijn PC ook al gescand met o.a. Ad-aware; AVG; Malwarebytes en ook heb ik hem al in de veilige modus met een online scanner laten scannen. \r\nIk heb mijn Explorer van vesrie 6 al naar versie 8 gebracht. Dit alles zonder resultaat. \r\nWie weet waar dit aan kan liggen? Het ligt niet aan mijn provider (UPC), want de PC beneden doet het wel normaal....\r\nOok de rest van de PC werkt op een normale snelheid.
Link naar reactie
Als je op [url]www.speedtest.net[/url] even een snelheidstest doet en die is wel goed het volgende:\r\n\r\nIk had de laatste dagen hetzelfde probleem. Heb gisteren m\'n router geheel gerest door de knop 10 sec. in te drukken en geheel opnieuw geconfigureerd. Daarna was het probleem weg.\r\nHet schijnt te liggen aan de DNS die volloopt in je router.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...