Ga naar inhoud

Systeembeperkingen: W7 of iets anders


Aanbevolen berichten

Sinds enige maanden heb ik W7 als vervanger van Vista. Tot dusver tot tevredenheid. Echter, op 29.03 heb ik een probleem. Als in Outlook mijn mails ophaal en lees gaat er iets vreemds gebeuren. Ik lees een nieuwsbrief en na de eerste regels komt een verwijzing in kleur: “Lees meer…”. Ik klik daar op en normaliter lees je dan de rest van het artikel. Nu echter niet meer. Ik krijg geen vervolgscherm met tekst, maar de melding “X Deze bewerking is geannuleerd vanwege systeembeperkingen. Neem contact op met de systeembeheerder.”\r\nIk heb ‘herstel’ van Outlook gedaan, het loste niets op. \r\nIk heb geen idee wat er mis is gegaan, ik denk dat ik iets fout deed, maar wat? En hoe herstel ik e.e.a.? Bijkomend verschijnsel is dat een herstart van de computer erg traag verloopt, twee keer bleef het hangen, na de 3e herstart duurde het geruime tijd en toen ging de herstart lukken. Ik durf de computer nu niet meer uit te doen…\r\nTer kennisneming: er is 4 GB intern geheugen en 2 hd’s van 1 TB. \r\n\r\nWie kan me helpen?
Link naar reactie
Je geeft aan dat de verandering/problemen zijn begonnen op 29-03-2010. \r\n\r\nHeb je in je software lijst een update staan die van deze datum is. Zoja kijk dan even op de Microsoft pagina, wat deze update daadwerkelijk doet. Zijn er aanpassingen gemaakt in de update die effect hebben op jou specifieke probleem. Desnoods dat je de desbetreffende update de-installeerd en de pc een keer opnieuw opstart in veilige modus opschonen met de bekende tools dan weer normaal start.\r\n\r\nIs het probleem dan niet verholpen dan ligt het op een hoger gebied, zoals in het register. Daar moet je wel verstand van hebben als je daar dingen wilt gaan aan passen.
Link naar reactie
FooBar, Gekwordikervan en Erikdenhouter,\nDank voor jullie reacties.\nIk heb me zelf via gmail een mail gezonden, de bijlage kon ik niet openen. Ik zond dezelfde bijlage naar een vriend: moeiteloos te openen... Mijn conclusie: het ligt in mijn systeem... Uiteindelijk heb ik System Mechanic (zie een vorige CID) gekocht en deze op mijn computer c.s. losgelaten. Zoals het nu lijkt zijn de problemen opgelost. \nMeteen maar even een totale aanpak van de computer gedaan: het loopt weer als een trein!! Jullie hebben me aan het denken gezet en in bepaalde richting laten kijken! Ik ben er wijzer van geworden!\nBedankt!!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...