Ga naar inhoud

Wit scherm Windows start niet op


Aanbevolen berichten

Ik was op het internet op een forum terwijl ik op hetzelfde moment Youtube wat muziek ophad gezet en toen opeens kreeg ik een wit scherm. Ik kon er niets meer mee. Meerdere malen opgestart maar steeds maar weer dat witte scherm. Even voor de duidelijkheid: Bij het opstarten krijg ik een wit scherm, af en toe knippert hij op zwart maar hij blijft hoofdzakelijk wit dus geen bureaublad, icoontjes of taakbalk of wat dan ook. Paar dagen geleden is er een nieuwe voeding erin gezet en dat is gewoon goed gegaan tot die ene dag. Alle kabels heb ik opnieuw erin gezet maar geen succes. CTRL + Alt + Delete werkt niet en alles wat ik indruk reageert ie niet op. Hij blijft wit.\r\n\r\nEven wat info:\r\nIk heb een [B]Windows XP SP 2\r\nMonitor: samsung, synchmaster 943nw (bijna 2 jaar oud) \r\n\r\nIk hoop dat iemand me hiermee kan helpen want ik heb zo\'n beetje alles geprobeerd maar zonder resultaat.:-(
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Hallo Sprinky\r\n\r\nMij pc en scherm zijn zo ongeveer 4 jaar oud ik kan je jammer genoeg ook niet helpen.\r\nWant ik zit met het zelfde probleem als ik windows XP opstart wit knipperen beeld wel geluid verder niets.\r\nNa zo\'n ongeveer drie keer opstarten doet die eindelijk wel weer Snap er niets van:-(\r\nIk hoop dat er iemand is die een oplossing heeft voor dit probleem.\r\nVast mij vriendelijke dank
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...