Ga naar inhoud

Updates weigeren


Aanbevolen berichten

Ik gebruik Windows 7 Home Premium (legaal exemplaar want dat schijn je tegenwoordig te moeten melden) en heb problemen met updates installeren.\r\nIk heb van Microsoft Office alleen Word en Excel geïnstalleerd en krijg steeds updates binnen van Acces Snapshot viewer(?), PowerPoint, Works Suite 2005(?) en Outlook.\r\nVroeger kon je aanvinken dat je van deze updates geen meldingen meer wilde ontvangen maar dat zie ik niet meer terug.\r\n\r\nMoet ik deze updates maar installeren en vervolgens verwijderen of is er een betere manier?\r\n\r\nGraag jullie reacties/tips:)
Link naar reactie
Works heb je wellicht nog op je systeem zitten van toen je je computer kocht. Die updates hou je alleen tegen door Works ook daadwerkelijk netjes te verwijderen.\n\nVerder is het bij mij een bekend fenomeen dat er voor Office updates worden geinstalleerd voor onderdelen die je helemaal niet op je computer hebt. Zo heb ik zelf Outlook er niet op gezet en toch komen de updates. Enige manier om die updates tegen te houden is om per update aan te geven dat je \'m niet wilt.\nMet Office 2010 is dit laatste probleem ogenschijnlijk opgelost. Want ook daarvan heb ik Outlook niet geinstalleerd en sinds ik Office 2010 heb vraagt \'ie ook niet meer om updates voor Outlook...\n\n\nAls je het jezelf makkelijk wilt maken installeer je de updates en laat je ze vervolgens gewoon zitten. Kwaad kan het niet en dat beetje schijfruimte dat ingenomen wordt is ook niet heel interessant.
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;519433]Works heb je wellicht nog op je systeem zitten van toen je je computer kocht. Die updates hou je alleen tegen door Works ook daadwerkelijk netjes te verwijderen.\r\n\r\nVerder is het bij mij een bekend fenomeen dat er voor Office updates worden geinstalleerd voor onderdelen die je helemaal niet op je computer hebt. Zo heb ik zelf Outlook er niet op gezet en toch komen de updates. Enige manier om die updates tegen te houden is om per update aan te geven dat je \'m niet wilt.\r\nMet Office 2010 is dit laatste probleem ogenschijnlijk opgelost. Want ook daarvan heb ik Outlook niet geinstalleerd en sinds ik Office 2010 heb vraagt \'ie ook niet meer om updates voor Outlook...\r\n\r\n\r\nAls je het jezelf makkelijk wilt maken installeer je de updates en laat je ze vervolgens gewoon zitten. Kwaad kan het niet en dat beetje schijfruimte dat ingenomen wordt is ook niet heel interessant.[/QUOTE]\r\n\r\nBedankt voor je reactie. Op mijn HP computer met Vista zat inderdaad Works. Maar na een schone installatie van de Windows 7 Home Premium update, kan ik dat programma niet meer benaderen, gebruiken, laat staan verwijderen.\r\nOp jouw advies zal ik de updates dus maar installeren en niet verwijderen om van de meldingen af te zijn.\r\nDutch-Online: Ik gebruik inderdaad de PowerPoint viewer.\r\n\r\nBedankt allebei:D
Link naar reactie
Als je de powerpoint-viewer gebruikt dan zijn de powerpoint-updates zonder meer terecht.\n\nWat betreft Works: heb je echt een schone installatie uitgevoerd (waarbij je daarna alle software opnieuw moest installeren), of was het toch een update? In geval van het laatste is een echte schone installatie misschien niet zo\'n gek idee.
Link naar reactie
[QUOTE=qpc;519612]Als je met je rechter muistoets op die updates klikt kan je ze verbergen en krijg je ze niet meer voorgeschoteld.[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nDat klopt. Ik had inmiddels na veel zoeken ook deze oplossing gevonden en wilde net op het forum zetten dat ik de oplossing gevonden had. Maar dat hoeft dus niet meer.\r\n\r\nBedankt voor je suggestie.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...