Ga naar inhoud

windows 7 muis-klik probleem! (zeer moeilijk)


Aanbevolen berichten

[B]heey allemaal,\r\n\r\nik heb een enorm groot probleem. ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen, het is moeilijk uit te leggen.\r\n\r\nhet is zeg maar een bug als je bijvoorbeeld ergens op klikt komt het en gaat het gelijk weer weg. bijvoorbeeld, ik heb windows7 en als je dan meerdere internet browsers open heb bijvoorbeeld 3, en je gaat met je muis over het internet icon dan kan je kiezen welke je wilt kiezen. maar als ik dan bijvoorbeeld erop klik, gaat het gelijk weer weg! dus ik kan nergens meer opdrukken eigenlijk. ook als er meerdere tegen mij op msn praten, kan ik ook niet terug praten want als ik erop klik gaat het gelijk weer weg! zo irritant!\r\n\r\ndit had ik lang geleden ook, maar toen ging het weg na 6 maanden ofzo (erg lang!) en toen was het weg gegaan. en ja hoor... nu is het weer teruggekomen. volgensmij toen ik op internet exploer was drukte ik iets en toen gebeurde het... er opende zich een schermpje en toen drukte ik op ok en toen had ik de bug weer... \r\n\r\nals iemand mij hier mee kan helpen, ben ik die gene echt zo dankbaar.\r\n\r\nalvast bedankt![/B]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...