Ga naar inhoud

Geluidschema Windows XP Foetsie


Aanbevolen berichten

Hallo,\n\nIk heb een windows transformatie pack gedownload wat in Computeridee(niet om Computeridee de schuld tegeven) stond gedownload en verwijdert nu heb ik een probleem dat mijn geluidschema weg is en ik weet niet of ik een systeem herstel kan doen want ik heb tevens ook Ubuntu ook nog....\n\n\nAlvaste bedankt
Link naar reactie
Twee besturingssystemen op één partitie is sowieso niet handig, maar dat is weer een heel ander verhaal.\n\nEnfin, Windows [I]zou[/I] de bestanden van Ubuntu als \"domme\" data moeten zien, net als allerlei andere persoonlijke bestanden. In theorie blijft systeemherstel van dat soort bestanden af, dus ook van de Ubuntu-bestanden.\nIn de praktijk zal niemand daar ervaring mee hebben, simpelweg omdat heel weinig mensen twee besturingssytemen op één partitie zetten.\n\nIk [I]denk[/I] dat het gewoon goed gaat, maar een kopie maken van je Ubuntu-bestanden kan op zich geen kwaad voordat je systeemherstel uitvoert.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...