Ga naar inhoud

A T H bestanden


Aanbevolen berichten

Help zal wel heel makkelijk zijn maar ik kom er niet uit?\r\n\r\nheb cd\'s kluwer auto technies handboek op cd makkelijk\r\n\r\ndraait op x p zonder probleem \r\n\r\ndraai ik hem op windows zeven of op me laptop met vista geeft die aan a t p bestand ?\r\nhoe maak ik dat zichtbaar????????????????\r\n\r\nword beweert dat ik er een programma voor kan down loaden en dat die al die bestanden wel leest?!!!!!!!\r\n\r\nwie helpt me s v p\r\n\r\nbij voorbaat dank
Link naar reactie
[QUOTE=Captain Awesome;518970]Ik snap het niet, wat wil je nu zichtbaar maken, die ATH bestanden? Blijkbaar zie je ze wel op vista en w7, maar dan als ATP bestanden.[/QUOTE]\r\n\r\nzal het proberen duidelijker te maken! \r\n\r\nals ik de cd\'s draai op x p zie ik de bestanden als tekst met afbeeldingen \r\n\r\ndraai ik ze op vista of windows zeven geeft die aan dat het a t h bestanden zijn \r\n\r\nmijn vraag dus hoe maak ik ze zichtbaar ? leesbaar met plaatjes welk programa heb ik daar voor nodig dat is mijn vraag\r\n\r\nbij voorbaat dank
Link naar reactie
Kijk eens met de Verkenner op de CD of er bestanden staan met de extensie ath (laatste karakters na de laatste punt).\n\n\nWat ik mij nu vooral afvraag is of je niet vergeten bent om eerst \'een\' programma wat op die CD staat te installeren... B.v. een[B] SETUP[/B] bestand. \nAl gekeken ?\n\nAls er zo\'n bestand op staat, dan kan je misschien beter (zoals eerder uitgelegd) er op rechtsklikken, \'[I]Eigenschappen[/I]\' kiezen, en onder de tab \'[I]Compatibiliteit[/I]\' voor XP proberen te kiezen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...