Ga naar inhoud

Kan geen besturingssysteem meer installeren


Aanbevolen berichten

Beste,\r\n\r\neen week geleden besloot ik mijn pc te herinstalleren aangezien er nogal veel onnodige programma\'s op stonden. ik had alles wat ik wou behouden op mijn primaire partitie gezet.\r\nik heb gewoon de installatiecd van windows 7 in mijn pc gestoken, op nu installeren geklikt, zo door naar aangepaste installatie, heb mijn systeempartitie geformateert en wou installeren, maar hij blijft hangen bij het unpacken op 90 % en geeft dan foutmelding. als ik een andere installatiecd neem, vb van windows xp geeft hij nu blue screen. nu geeft hij gewoon weer bootmgr is missing (bootmanager) als ik van de harde schijf wil booten (wat vrij normaal is) maar ik kan geen enkel besturingssysteem meer installeren.\r\n\r\nik kan wel nog aan mijn gegevens door hiren\'s mini windows xp, dus die heb ik nog allemaal.\r\n\r\nik ben ten einde raad en vind nergens een oplossing..
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;518490]XP zal niet lukken. Die heeft geen drivers voor de (waarschijnlijke) SATA controller, dus vind geen harddisk.[/QUOTE]\r\n\r\nJa maar...... dan mag ie geen bluescreen krijgen, maar een simpele melding dat tie geen hd kan vinden.\r\nIk denk dat hij met XP nu struikelt over de halve installatie van Windows 7.\r\nMaar goed. Je zal of sata drivers moeten downloaden bij de fabrikant van je moederbord en op een floppy moeten zetten, of je instaleert Windows 7, die heeft die drivers erbij zitten.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
Ik denk niet dat, dat gaat werken. Killdisk erased misschien erg goed data, maar het gaat ook om het Master Boot Record en ik vermoed dat Killdisk die ongemoeid laat, waardoor je probleem niet wordt opgeslost. \r\nTenzij Killdisk ook functies in zicht heeft als: partitie verwijderen en createn.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...