Ga naar inhoud

taakbalk


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nHeeft iemand een tip voor hoe ik de taakbalk zodanig kan instellen dat ie niet constant \"boven op\" het actieve venster zit maar dat ie ook niet outomatisch te \r\nvoorschijn komt als je er over muist en dan weer verdwijnt?\r\nTot en met vista kon je de taakbalk \"vertellen\" dat ie achter het active scherm \r\nmoest gaan zitten i.p.v automatisch weg te schuiven, hoe dit te doen in Win7?\r\n\r\nEugene
Link naar reactie
Hallo,\r\n\r\nDat is het hem nou net, als je de optie \"automatisch verbergen\" uitzet dan blijft de taakbalk steevast zichtbaar op je scherm, boven op het active scherm. To vista kon je de taakbalk zo instellen dat het altijd zichtbaar was maar niet op het active scherm, hier zat ie dan achter verborgen!\r\nAls jet de taakbalk automatisch laat verbergen dan schuift ie weg maar komt te voorschijn als je erover heen gaat met je muis, erg irritant als je in bepaalde programma\'s functies hebt die onderaan het scherm zitten.\r\nDus heeft Kees nog niet gedaan.....:p:rolleyes:
Link naar reactie
  • 1 maand later...
ik heb het identieke probleem.\r\nSoms is het te herstellen door het vinkje opnieuw aan/uit te zetten.\r\nEven dacht ik dat het ontstond bij gebruik van Chrome, maar ik kan er geen lijn meer in ontdekken.\r\nOok bij mij wil de taakbalk dus niet automatisch verdwijnen....\r\n\r\nheb ik eindelijk een groot scherm... wil de overtollige info er niet af....;)
Link naar reactie
[QUOTE=eugene;518423]\nAls jet de taakbalk automatisch laat verbergen dan schuift ie weg maar komt te voorschijn als je erover heen gaat met je muis, erg irritant als je in bepaalde programma\'s functies hebt die onderaan het scherm zitten.\n[/QUOTE]\nIs het niet dat (zoals bij XP) de balk pas tevoorschijn komt als je de onderkant van het scherm raakt ?\nBij mij komt hij nooit op als ik netjes (maar met enige moeite en soms irritatie) boven de taakbalk zweef. Alleen als ik snel naar beneden vlieg om \'even\' iets onder in beeld aan te klikken schiet ik regelmatig door en raak dan de onderste rand van het beeld....En floep, daar issie weer.
Link naar reactie
[QUOTE=P.R.Keus;523605]ik heb het identieke probleem.\nSoms is het te herstellen door het vinkje opnieuw aan/uit te zetten.\nEven dacht ik dat het ontstond bij gebruik van Chrome, maar ik kan er geen lijn meer in ontdekken.\nOok bij mij wil de taakbalk dus niet automatisch verdwijnen....\nheb ik eindelijk een groot scherm... wil de overtollige info er niet af....;)[/QUOTE]\n\nAls je automatische logon gebruikt bij opstarten in Windows 7, en de taakbalkinstellingen vervallen regelmatig naar standaard waarden, misschien... dat deze hotfix voor jouw systeem geldt:\n[url]http://support.microsoft.com/kb/979155[/url]\n\nJe moet hem alleen telefonisch bestellen, of wachten op het volgende Service Pack.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...