Ga naar inhoud

Auto herstart


Aanbevolen berichten

Hey\r\n\r\nSinds een week of 2 doet mijn windows raar. Ik zette hem 2 weken geleden aan, met het idee van: die start zo op, ik kan even iets anders doen. Maar toen ik terug kwam, was de pc lekker bezig met systeemherstel, 30 min weggegooid zonder resultaat. De volgende dag zette ik de pc weer aan, en bleef erbij staan. Hij laadde windows 7 goed, tot op het punt dat je het \"Welkom\" scherm verwacht, toen ging de pc op black, en startte hij opnieuw op.\r\nIk heb hierna de pc normaal laten starten, en toen werkte het wel.\r\n\r\nIk heb via msconfig al gevonden dat er een anders startup procedure was, wat ik terug heb gezet, maar nog steeds geen resultaat.\r\n\r\nWeet iemand hier meer over?\r\n\r\nAlvast bedankt.
Link naar reactie
[QUOTE=Evolutionman;518422]Schijfcontrole uitgevoerd, geen problemen gevonden[/QUOTE]\r\n\r\nDe vraag is of je het log ook hebt bekeken van de schijfcontrole in de logboeken.\r\n\r\nKijk verder eens in die logboeken of er rare foutmeldingen in staan.\r\n\r\nLogboeken via: rechtklik op \"Deze Computer\" dan \"Beheren\" kiezen.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...