Ga naar inhoud

raar vraagje


Aanbevolen berichten

Ik heb 2 vasteschijfstations\nACER C\nDATA D\n\nik heb het idee dat ACER C waar vista op geinstalleerd staat\neen defecte harddrive is want ik heb aldoor problemen met opstarten enzo\nen als ik hem dan eindelijk zo ver heb dat hij opstart loopt hij vast\ndus mijn vraag is zou ik bijvoorbeeld windows 7 op DATA D kennen zetten\nen als dat lukt vanaf windows 7 ACER C formateren om die te gebruiken als extra schijf?\n\nsorry als ik het verkeerd uitleg :)\n\nohja de error die hij geeft is \nharddrive error press ctrl alt del to restart ofso\nen af en toe blauw scherm heb al geprobeerd met recovery cd te repareren \nmaar mocht niet baten
Link naar reactie
Op mijn computer staat onder Alle Programma\'s, Recovery Manager waarmee je terug kunt naar de fabrieks situatie. Kijk even of er bij jou ook zo\'n dergelijk programma opstaat.\r\nAls je recovery disks hebt, kun je daarmee terug naar een herstelpunt of fabriekssituatie.\r\nJe kunt ook met een BartPE-disk de computer opstarten en hiermee de bestanden op C welke je niet kwijt wilt naar D te moven en Windows 7 opnieuw op C te installeren.\r\nHeb je trouwens al geprobeerd om in de veilige modus op te starten.\r\nEen van de opties hierin is dan om op te starten met een werkende configuratie.\r\nIk praat vanuit Xp en Vista en weet niet hoe dat zit met Windows 7.
Link naar reactie
Tijd om de pc terug naar de winkel te brengen! Zo door modderen heeft geen zin en kost je dagen van je leven!! \r\nIk hoop voor je dat je niet teveel waardevolle documenten of andere files erop heb staan want dan is er een grote kans dat als je pc gerepareerd word dat a) de reparateurs door al je files gaan struinen en b) dat je alles kwijt bent!!\r\n\r\nVeel succes in iedergeval.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...