Ga naar inhoud

Windows 7 en een tweede scherm


Aanbevolen berichten

Ik heb een Laptop die ik aan mijn 44 inch beeldscherm wilde koppelen met een simpele VGA Kabel, niks mis mee toch?\r\nIk had gezegd Display Only Screen 2\r\nAlles werkte.\r\nDe volgende ochtend sluit ik hem aan en veranderde de resolutie.\r\nWat denk je?\r\nGeen Beeld en geen reset na 6 seconden.\r\nDus zodra ik tweede scherm aansluit krijg op scerm 1: zwart scherm en op scerm 2: Resolutie wordt niet ondersteund.\r\n\r\nGebrobeerd dit blind te fixen met tab en enter en de pijltjes toetsen?\r\ngeprobeerd: drama\r\n\r\nGeprobeerd ander tweede beeldscherm aan te sluiten?\r\nJa en die werkte op een andere instellingen dus als ik die aanpas en dan aansluiten op de niet werkende krijg ik dus nog steeds geen beeld.
Link naar reactie
Je kunt proberen de laptop in veilige modes te starten (F8 herhaaldelijk indrukken, voordat Windows opstart. Hij start dan op in een lage resulutie. Probeer daar de instellingen van de schermen weer normaal te zetten en start daarna normaal op. \r\nAls dat niet werkt: Videodriver de-installeren. Opnieuw opstarten. Videodriver installeren. Beeldscherm instellingen doen en na veranderde instellingen op OK drukken, inplaats van TOEPASSEN.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
Oke, Nu mijn tweede scherm staat aangesloten zegt windows 7 dat het een 800/600 schermpie enik dus alleen maar 4 resoluties kan kiesen waarvan alleen 800/600 werkt haha wat is windows 7 toch handig al dat automatische gebeuren doet van alles behalve het goede.\nenig idee hoe dit op te lossen valt ik zal Niekie30\'s manier eens proberen
Link naar reactie
[quote=omed4life;518203]volgens mij komt het omdat je videokaart niet krachtig genoeg is om een 44 inch als scherm te gebruiken.\nikzelf hb 42 inch maar daarbij hb ik wel een krachtpatser als laptop aangesloten en kan ik alle resoluties erop doen.\ndus geef is je laptop specificaties misschien kunnen wij iets daaruit halen.[/quote]\n\nFormaat maakt niet uit, het gaat om het aantal pixels. Dat zal op die TV ongetwijfeld full HD geweest zijn, dus 1920x1080, en dat kan zelfs een oude GeForce MX nog wel aan - laat staan moderne chips, ook al zijn ze on-board. Het wordt pas zwaar als je er dan op gaat gamen - dan zul je inderdaad een wat zwaardere GPU moeten hebben.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...