Ga naar inhoud

laptop valt uit


Aanbevolen berichten

heyhey best ook lang geleden maar ja ik zit nu met dit probleem dat mijn laptop iedere keer uitvalt ::? er komt als ik hem opstart media center werkt niet meer, online naar oplossingen zoeken of programma sluiten. Dus ik doe iedere keer online zoeken maar hij vind daar niets over, en kort daarna valt mijn laptop uit :s dan moet ik hem zo\'n 5 minuten laten rusten voor ik hem terug kan opstarten, en dan vraagt hij voor een opstartherstel maar hij vind geen fouten, kan iemand mij hierbij helpen? :confused:\r\nalvast bedankt =3
Link naar reactie
[QUOTE=comp crash;517838]het eerste wat in me opkomt is oververhitting of register fout. oververhitting is vaak simpel op te lossen door de fan schoon te maken. en je zegt dat je altijd online naar oplossingen zoekt maar probeer eens programma sluiten[/QUOTE]\r\n\r\nheb ik gisteren eens geprobeerd, maar als ik dat doe valt mijn laptop onmiddelijk uit :s
Link naar reactie
Omdat de laptop bij het opstarten de foutmelding al geeft, denk ik niet echt aan stof. \r\nIk vermoed dat Vista zelf van slag is, of een beschadiging op je harde schijf.\r\nPlaats de dvd van Vista en tik in het veld \"uitvoeren/zoeken\" scannow /sfc als de laptop lang genoeg aan blijft. Hij controleerd dan alle bestanden van Vista.\r\nProbeer ook een schijfcontrole te doen.\r\nProbeer eens op te starten in veilige modes en kijk of de laptop dan geen foutmelding geeft.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;517932]Omdat de laptop bij het opstarten de foutmelding al geeft, denk ik niet echt aan stof. \r\nIk vermoed dat Vista zelf van slag is, of een beschadiging op je harde schijf.\r\nPlaats de dvd van Vista en tik in het veld \"uitvoeren/zoeken\" scannow /sfc als de laptop lang genoeg aan blijft. Hij controleerd dan alle bestanden van Vista.\r\nProbeer ook een schijfcontrole te doen.\r\nProbeer eens op te starten in veilige modes en kijk of de laptop dan geen foutmelding geeft.\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\nbedankt voor de tips, maar ik heb a schijfcontrole gedaan en hy vindt daaronder niets van fouten of beshadigde bestanden, men schijf van vista zou ik nog eens kunnen zoeken :p bedankt voor die tip. Maar in veilige modus heb ik hem ook al opgestart. Die bijft dezefde foutmeding afgeven. Maar alvast bedankt!! :)\r\n\r\nThomas ;)
Link naar reactie
  • 3 weken later...
[QUOTE=Tommie;519914]Heb je nog (een beetje) geluk dat je het nu al ziet, anders was je misschien je data kwijt![/QUOTE]\r\ninderdaad, het is natuurlijk nog steeds erg hé een nieuwe harde schijf, njah, hij is nu bij een vriend hij heeft een harde schijf voor me besteld en hij zal hem er rechtstreeks in stoppen, maar je hebt gelijk moest hij helemaal kapot geweest zijn was alles weg, njah lucky dus =)
Link naar reactie
[QUOTE=lomppot;520437]idd :D maar meestal wel ofzo? (a)[/QUOTE]\r\n\r\nHmmm ze lopen hier zo\'n 3 tot 5 pc\'s per week naar binnen met vage mankementen. Na een jaar of 6 komen de diagnoses wel redelijk vaak in de buurt van de waarheid. Al zit ook ik er best wel eens helemaal naast hoor.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;520453]Hmmm ze lopen hier zo\'n 3 tot 5 pc\'s per week naar binnen met vage mankementen. Na een jaar of 6 komen de diagnoses wel redelijk vaak in de buurt van de waarheid. Al zit ook ik er best wel eens helemaal naast hoor.\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\ninteressant om te weten :D maar jij vermaakt ze dan niet of zo? xD
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...