Ga naar inhoud

Na 10 minuten valt computer op aanmeldscherm


Aanbevolen berichten

OS Windows 7\r\n\r\nElke plusminus 10 minuten geeft mijn laptop het aanmeld scherm weer, wanneer ik de pc even alleen laat. (netvoeding) alle energiereducties uitgeschakeld.\r\n\r\nSchermbeveiliging geen.\r\nWel staat in het schermbeveiligingsscherm aangevinkt Aanmeldingsscherm weergeven bij hervatten. Ik wil dit uitschakelen maar het vinkje als de tekst wordt lichtgrijs weer gegeven en kan ik het vinkje niet verwijderen hier in dit scherm.\r\n\r\nWaar in Windows 7 kan ik dit uitschakelen?
Link naar reactie
in het venster van schermbeveiliging zie je iets lager \'energie instellingen wijzigen\' staan (blauw onderstreept) klik daarop, en je krijgt een venster met 2 opties\n\'gebalanceerd\' en \'hoge prestaties\'. kies voor \'gebalanceerd\' en klik op \'de schema- instellingen wijzigen\'. zet het beeldscherm op 10 min, en zet slaapstand op nooit of op een uur ofzo, ligt er een beetje aan hoelang je met de batterij wilt doen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...