Ga naar inhoud

PC valt zonder waarschuwing uit (Vista)


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nSinds vorige week heb ik een probleem met mijn PC, en ik heb er alle vertrouwen in dat er hier mensen rond zwerven die mij een beetje op weg kunnen helpen.\r\nMijn Medion PC valt sinds kort elke keer uit ,zonder enige vorm van waarschuwing, als ik een .avi brand met Nero vision essentials. Als ik het met Nero express probeer, trekt \'ie het ook niet meer. Met het branden van een DVD5 met Nero burning ROM essentials is er niks aan de hand. Dit weekend viel het me op dat het systeem ook spontaan uitvalt als Nero niet in gebruik is....Eerder nooit last van gehad. Als de PC uitvalt, start \'ie niet automatisch weer op. Ik moet \'m weer aanzetten en krijg dan de melding dat het niet juist is afgesloten.\r\n\r\nSpecificaties:\r\n•AMD Athlon 64 X2 7750 Dual-Core Processor \r\n•4 GB werkgeheugen (DDR2 SDRAM 667 MHz 64 Bit)\r\n•640 GByte harde schijf (met Greenpower technologie S-ATA 300 Interface, 16 MB Cache) \r\n•ATI Radeon HD4350 (512 MB geheugen, HDMI-en DVI-uitgang) \r\n•Multi-standaard dvd-brander \r\n•Multi Card Reader \r\n•eSATA-aansluiting \r\n•6 x USB 2.0, 2 x Firewire\r\n•Windows Vista Home Premium 32-bit (64-bits versie)\r\n\r\nHoop dat iemand er een antwoord op heeft.\r\nAlvast grandioos bedankt!\r\n\r\nGroetjes,\r\n\r\nMark
Link naar reactie
Lijkt op een ingreep van het moederbord als gevolg van oververhitting.\n\nAangezien je video aan\'t hercoden bent is de processor druk bezig en gaat deze het erg warm krijgen. Mogelijk is de koeling in je pc niet voldoende en om zichzelf te beschermen schakelt de computer zich uit.\n\nWaar slaat dit trouwens op:\n[quote]Windows Vista Home Premium [B]32-bit[/B] ([B]64-bits[/B] versie)[/quote]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...