Ga naar inhoud

Guest additions installeren op linux


Aanbevolen berichten

Ik heb op virtualbox kubuntu en ubuntu staan (allebei op een virtuele pc)\nnormaal moet je dan guest additions installeren, maar dat probeer ik maar dan krijg ik het volgende bericht:\n\n\nVerifying archive intergrity... All good\nUncompressing VirtualBox 3.1.4 Guest additions for linux........\nThis program must be run with admistrator privileges. Aborting\nPress return to close this window..\n\nDit bericht kreeg van kubuntu en ubuntu.\nIk moet dat programma dus als administrator openen, maar hoe doe je dit bij ubuntu en kubuntu. kan iemand mij helpen:confused:\n\nAlvast bedankt
Link naar reactie
Ik gebruik het net andersom, windows in VB dus zal wezenlijk anders zijn.\nIn VB zelf moet die Ga als cd aangevinkt zijn meen ik te herinneren.\nBegin is altijd wat klooien voor je fullscreen beeld krijgt.\nsnap ook niet dat dit er niet gelijk al standaard in zit want iedereen wil usb en een groter scherm immers.\nMaar als alles eenmaal werkt is het een geweldig iets dat Virtualbox.
Link naar reactie
In ubuntu is het gelukt (ALT+F2 ==> gksudo ==> pad)(volgens deze link [url]http://wiki.ubuntu-nl.org/community/sudo[/url] hoef je alleen maar gksudo te vervangen door kdesudo),maar kubuntu lukt het niet hij geeft een foutmelding:\n\nGeen commandoargumenten meegeven!\nGebruik: kdesudo [-u ] \nkdesudo wordt nu afgesloten...\n\n(kdesudo runas heb ik al eens ingetypt, maar dat lukte niet\ner verscheen dan heel sneleen schermpje met fout erop)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...