Ga naar inhoud

w7 opstart problemen


Aanbevolen berichten

hallo, ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb op de computer (windows 7 ultimate) van mijn ouders een film van de C: schijf naar de E: schijf gekopieerd. Vervolgens heb ik geprobeerd deze film te wissen, maar toen kreeg ik telkens het bericht dat dit niet mogelijk was omdat deze file door een een ander programma in gebruik is. Ik heb toen het prog. Unlocker v1.8.9. gebruikt om alles te unlocken. Dit maakte echter niets uit want ik bleef het bericht krijgen dat ik niet kon wissen vanwege het in gebruik zijn van een ander prog. Ik heb een paar keer opdracht gegeven om te unlocken en bij de derde keer kreeg ik het bericht: kan niet wissen, prog in gebruik door C:Windows/verkenner.exe kan deze wissen bij herstart ja/nee.\r\nIk heb toen per ongeluk ja gedrukt en nu start deze pc niet meer op. Althans de pc start helemaal op tot het Welkomscherm, je kan nog een andere gebruiker kiezen en alles, maar als je dan een gebruiker kiest, dan begint ie met opstarten , maar het scherm gaat naar zwart en doet dan helemaal niets meer.\r\nIk kan nog wel ctrl alt del gebruiken en krijg dan ook de taakbeheer en ik kan nieuwe taken gebruiken, ik kom zelfs in de verkenner en alle programma\'s zijn ook aanwezig, maar op het moment dat ik een prog aanklik is deze leeg. \r\nIs er iemand die een soortgelijk probleem heeft en/of een oplossing heeft.\r\nmet vriendelijke groet Ivo.
Link naar reactie
Beter is via het F8 menu in Veilige Modus op te starten, en daar een systeemherstel uit te voeren naar een moment vóór het probleem.\n\nTijdens de eerste opstartschermen regelmatig (1x per seconde) op F8 drukken tot het opstartmenu verschijnt.\nAls de Windows laadbalk of inlogscherm verschijnt ben je te laat.\n\nIk dacht trouwens dat bij Windows 7 (welke ik niet ken) ook in dat F8 opstartmenu een optie voor systeemherstel zit.\n\n\n( Sorry dutch-online, ik weet nooit wat die herstelopties van de DVD inhouden, en ook niet of de mensen wel zo\'n schijf hebben, dus ik adviseer liever eerst wat er aan herstelopties aanwezig is bij de Windows installatie op harde schijf ;) )
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...