Ga naar inhoud

Map van 2,5 GB


Aanbevolen berichten

Hallo forumleden. Ik heb net even een beetje rommel weg zitten te gooien van een laptop die draait op Windows Vista Home Basic. Het is een Fujitsu Siemens ESPRIMO Mobile. Nu stuit ik op een map van 2,5 GB die zich bevindt in Deze Computer/C:/Fujitsu Siemens Computers. De map heet Images en er staat in:\r\nDrivers_utilities.iso,\r\nEen map met de naam Nero Image Burning, en in die map:\r\nMFC71.dll, msvcp71.dll, msvcr71.dll, Nero Image Burning, en een map met de naam Lib, waarin 43 bestanden waarvan 1 een .ini, en de rest .dll of .txt.\r\nKan ik deze map gewoon weggooien?????\r\nHELP!
Link naar reactie
De ISO bevat de originele drivers die bij de computer zijn geleverd. Zou ik niet zomaar weggooien maar eerst even op een DVD\'tje branden.\n\nWat betreft Nero: even de map hernoemen en daarna kijken of Nero nog werkt. Zo ja, dan map eveneens op DVD zetten en daarna kun je beide in principe verwijderen.\n\nMaar als je die 2,5 GB ergens voor nodig hebt, kun je beter eens kijken naar een extra harde schijf. 2.5 GB is niks meer tegenwoordig en is dan ook zo weer gevuld.
Link naar reactie
80 GB is inderdaad niet erg veel.\n\nAls je Nero toch nooit gebruikt, dan zou ik die hele handel op een dvd\'tje zetten en daarna van de computer verwijderen. Mocht je het nog een keer terug moeten zetten, dan kan dat altijd nog en tot die tijd heb je weer wat extra ruimte! Windows zal er niet minder door gaan werken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...