Ga naar inhoud

XP Media center 2005 Installatievraag


Aanbevolen berichten

Tijdens installeren van Media center 2005 doe ik eerst schijf 1 erin gaat aan de slag, vraagt vervolgens om schijf 2 gaat ook nog goed.\r\nEn vraagt dan om de schijf met Service pack 2? en die heb ik niet.\r\nIemand en idee wat nu?\r\nEn kan het kloppen dat na installatie Internet Expl. er niet op staat?\r\nIemand en oplossing.\r\n\r\nTer info het is de orginele verpakking met code.\r\n\r\nBedankt zovast.\r\n\r\nGroet Martin
Link naar reactie
[QUOTE=martinvink;515818]Tijdens installeren van Media center 2005 doe ik eerst schijf 1 erin gaat aan de slag, vraagt vervolgens om schijf 2 gaat ook nog goed.\r\nEn vraagt dan om de schijf met Service pack 2? en die heb ik niet.\r\nIemand en idee wat nu?\r\nEn kan het kloppen dat na installatie Internet Expl. er niet op staat?\r\nIemand en oplossing.\r\n\r\nTer info het is de orginele verpakking met code.\r\n\r\nBedankt zovast.\r\n\r\nGroet Martin[/QUOTE]\r\n\r\nAls hij om sp2 vraagt plaats je de 1e schijf weer. Daar vindt hij het. Bij mij tenminste wel.\r\nIE moet er bij zijn. Welliswaar een lagere versie, maar toch.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...