Ga naar inhoud

Vista formateren


Aanbevolen berichten

Werkt de Windows op station C: ?\nDie Windows zou (helemaal zonder de DVD) station D: kunnen formatteren.\n\nMaar los daarvan, de DVD die je daar hebt heeft geen mogelijkheid om te formatteren. Die kan alleen een hele schijfinhoud met een al geïnstalleerde Windows terug plaatsen. Die installeert dus geen Windows, maar plaatst een al geïnstalleerde Windows terug.... (een image, of kopie van een geheel met een schone Windows gevulde schijf. Ik hoop dat je dat verschil ziet.)\n\nDie DVD moet[I] zelfstandig[/I] opstarten en daarvoor moet je meestal in het BIOS de CD/DVD drive als eerste opstart-device instellen (!).\nEn als dat lukt dan uiteraard wel het juiste station kiezen om op terug te plaatsen.
Link naar reactie
Ook vanaf een herstel dvd, kan je in de regel opstarten en na een format van (desnoods beide) schijven opnieuw Vista installeren.\r\nJe doet of iets niet goed, of er is iets goed mis met de dvd zelf, of je dvd speler, of bios instellingen. \r\nLeen van iemand een Vista dvd. Op je pc kast staat de 5 x 5 tekens grote serial van je vista installatie. Gebruik die serial om Vista te installeren. \r\nLukt dit niet, kijk dan of je even een andere dvd speler aan kan sluiten en daar vandaan op starten.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;517089]Ook vanaf een herstel dvd, kan je in de regel opstarten en na een format van (desnoods beide) schijven opnieuw Vista installeren.[/QUOTE]\nDaar weet ik niets van. Ik denk dat dat afhankelijk is van merk en versie.\nDuidelijk is wel dat in dit geval de optie niet te vinden is, maar dat kan zijn omdat niet van CD/DVD opgestart wordt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...