Ga naar inhoud

Vista --> 7


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, :cool:\r\nIk heb een Samsung laptop met Windows Vista.\r\nIk heb thuis een dvd liggen met Windows 7 Ultimate die na installatie \r\n(normaal gesproken) gelijk is geactiveerd.\r\nMaar na installatie van Windows 7 op mijn laptop is deze niet gelijk geactiveerd, maar moet ik deze na 3 dagen activeren.\r\nKan het aan de herstelpartitie van Windows Vista liggen, dat ik die ook moet verwijderen?\r\n:rolleyes:\r\n\r\nIk heb dit nog niet gedaan, want als het niet werkt heb ik niets meer.
Link naar reactie
Het is vrij normaal, dat je een nieuwe installatie moet activeren. Geen angst, want als alles gewoon legaal is, kan je (als het niet normaal lukt) gewoon bellen met Microsoft Nederland. Je moet dan een behoorlijk aantal codes intoetsen, maar uiteindelijk zal het zonder meer lukken.\r\nAlhoewel, je tikt [I]een dvd die normaal gesproken gelijk geactiveerd is[/I] en dat lijkt me dan weer niet legaal en kan ik je niet verder helpen.\r\n\r\nDie herstel partitie mag niet in de weg zitten. Wel is het zo, dat als je vanuit die herstel partitie weer Vista zou installeren je meestal niet hoeft te activeren. \r\n\r\nWaarom heb je trouwens eerst geen herstel dvd\'s gedraaid van je Vista installatie?\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;515493]Als dat ding niet op die Dell is geinstalleerd, moet dat gewoon gaan lukken. Desnoods na een belletje met Bill.[/QUOTE]\n\nDeze versie word gebruikt door de reparateurs van DELL om computers te repareren. ;)\nDus kan ik ook niet bellen naar Microsoft.\n\nMaar ik heb dus het idee dat het aan de herstelpartitie ligt, dat daar toch op de een of andere manier gegevens van worden meegenomen.
Link naar reactie
[B][I]Deze versie word gebruikt door de reparateurs van DELL om computers te repareren. \r\nDus kan ik ook niet bellen naar Microsoft.[/I][/B]\r\nHmmm dan zal je er geen serial bij hebben, weinig activatie mogelijkheden dan.\r\n\r\nEn de herstel partitie: Volgens mij gaat tie die pas bekijken als je eeeeh F10,11,of 12 indrukt tijdens het opstarten ofzo. Maar als je het zeker wilt weten dan moet je hem verwijderen. Als je dan maar herstel dvd\'s hebt voor Vista.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...